وبلاگ / طرح های معماری / مجموعه تفریحی فرهنگی نُوُتان، چین

مجموعه تفریحی فرهنگی نُوُتان، چین

"مجموعه تفریحی فرهنگی نُوُتان" در جزیره هنگکین کشور چین واقع شده است. این مجموعه توسط Aedas Group طراحی شده است تا به یک مقصد گردشگری و نماد محلی تبدیل شود.
نوتان بر اساس کانسپت کف دست باز طراحی شده است تا دربردارنده مفهوم نوآوری باشد. طراحی منطقه های گوناگون، با ساختار مغز بشر همخوانی دارد. منطقه چپ، نشان دهنده علم و فناوری است، در حالی که منطقه راست نشان دهنده فرهنگ و هنر است. 
 

 

 

 

 

 

این مجموعه با داشتن 120.000 مترمربع مساحت، دارای امکاناتی چون حلقه خرده فروشی ها و غذاخوری، یک محوطه باز وسیع، مرکز خرید، سالن عروسی، مرکز سلامت و زیبایی، سالن اجرای چند منظوره و دو جاذبه تفریحی در محیط بسته: "Lionsgate Entertainment World" و "National Geographic Ultimate Explorer" می باشد. هتل هایت ریجنسی هنگکین، فضای اداری به مساحت 52.000 مترمربع و کارگاه فرهنگی در سه برج بالایی واقع شده اند. 

 

 

 

"Lionsgate Entertainment World" یک مرکز تفریحی با تجربه های چند جانبه است که تعدادی از موفق ترین ویژگی های فیلم های لاینزگیت کشور چین را بار دیگر زنده می کند.
"National Geographic Ultimate Explorer" یک مرکز آموزشی-تفریحی است که تورهای مجازی از اکتشافات علمی و حیات وحش را برگزار می کند.

 

 

 

 

ساخت این مجموعه تا سال 2019 به پایان می رسد.

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.novotown.com

www.thinkwellgroup.com

www.scmp.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.