وبلاگ / پروژه های برنده جایزه / مسابقه بین المللی طراحی ستاد جدید شرکت ملی گاز ایران، تهران

مسابقه بین المللی طراحی ستاد جدید شرکت ملی گاز ایران، تهران

"NIGC COMPETITION" مسابقه ای بین المللی برای طراحی "ستاد جدید شرکت ملی گاز ایران" در شهر تهران می باشد. این مسابقه فراخوانی برای ارائه طرح های پیشنهادی ساختمان اداری مرکزی در زمینی به مساحت 57,870.02 متر مربع برگزار کرد. سایت پروژه در غرب بزرگراه صیاد شیرازی شهر تهران قرار دارد.
طرح پیشنهادی بایستی شامل یک ساختمان اداری مرکزی برای شرکت ملی گاز ایران با 35 تا 40 طبقه باشد که بخش اداری و فضاهای مربوط به آن مانند اتاق جلسات، سالن کنفرانس و اجتماعات، فضاهای تکنیکی و فنی، مدیریت، رستوران و بوفه، کتابخانه، مراکز آموزشی و... را دربر گیرد.
در کنار ساختمان اصلی، این پروژه همچنین بایستی دارای سالن کنفرانس OGEC،  یک موزه از شرکت گاز (که نشان دهنده فرآیند دستیابی، تصفیه و روش انتقال گاز بوده و از طریق واقعیت مجازی و تجربه هم زمان، آموزش دهد)، یک مرکز تجارت جهانی گاز، تسهیلات، مرکز ورزشی، مهمانپذیر موقت برای مواقع بحرانی و پارکینگ باشد.

 


 

 رتبه اول: دفتر معماری هادی تهرانی + {Eike Becker architekten + Design Core {4s 

 

 

 


 

 رتبه دوم: Emre Arolat Architecture + Meinhard + Fluid Motion Architects 

 

 

 


 

 رتبه سوم: استودیو طراحی معماری کوروش رفیعی + Coop HimmelBlau 

 

 


 

 رتبه چهارم: 2XM + Bavand 

 

 


منابع:

www.worldarchitecture.org

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.