وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / لکسوس LY 650: کشتی تفریحی 3.7 میلیون دلاری

لکسوس LY 650: کشتی تفریحی 3.7 میلیون دلاری

شرکت لکسوس همیشه به دنبال طراحی های خارق العاده همراه با حرکت به سوی پیشرفت بوده و این بار با طراحی کشتی تفریحی LY 650 قدم در عرصه کشتی سازی نیز گذاشته است. شرکت لکسوس برای ساخت این کشتی تفریحی با گروه "Marquis Yachts" همکاری کرده است. تخصص آنها به روشنی توسط سازندگان حرفه ایشان قابل تشخیص می باشد، افرادی که بسیاری از آنها 30 سال در این شرکت فعالیت داشته اند. جدیدترین قایق تفریحی لکسوس دارای طراحی خاص و متفاوت است. دماغه این کشتی دارای قوسی عمیق و عرشه آن منحنی شکل است. همچنین قسمت انتهایی این کشتی دارای برآمدگی های برجسته ای می باشد. این کشتی با 19.8 متر طول ، بسیار وسیع و عظیم به نظر می آید و مظهر تجمل در دریاها است.
سیستم های مختلف الکترونیکی این کشتی، قابلیت کنترل از طریق گوشی های هوشمند را دارند. توان آن نیز از دو پیشرانه Volvo Penta با حجم 12.8 لیتر ناشی می شود که هر یک حداکثر توان 1350 اسب بخار را تولید می کنند. شرکت لکسوس فروش این کشتی تفریحی را با قیمت 3.7 میلیون دلار، از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ در بازار ایالات متحده آغاز خواهد نمود.

 


منابع:

Lexus.com

Discoverlexus.com

Motor1.com

Forbes.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.