وبلاگ / برندهای لاکچری / تروساردی

تروساردی

 

مجموعه محصولات  تروساردی کازا برای مکان هایی پویا و مدرن در نظر گرفته شده اند و نمادی هستند از صمیمیت موسسان این برند که در واقع ویژگی متمایز کننده محصولات تروساردی کازا نیز می باشند. طراحی محصولات تروساردی شامل مبلمان و دیگر لوازم جانبی، ملهم از سبک زندگی ایتالیایی می باشد. 

 

 

مجموعه مبلمان مورد استفاده در روز و یا شب، کاناپه و مبل های راحتی و همچنین لوازم جانبی مانند چراغ ها و فرش ها،  با همکاری معمار به نام، کارلو کلمبو طراحی می شوند که به واسطه جزئیات و کیفیت بالای محصولات ساخت ایتالیا، دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند.

 

 

 

محصولات این برند ترکیبی هستند از زیبایی، ظرافت و به کارگیری عناصر مدرن که عمیقا ریشه در سلیقه و ذوق خاص ایتالیایی دارد. گویی که مجموعه محصولات تروساردی داستان سفر طی سه نسل را همراه با تاریخ، فرهنگ، گذشته و هیجان آن ها برای پیشرفت را توصیف می کنند. تروساردی ارائه کننده پیشنهادات و راه حل هایی موثر برای طراحی و دکوراسیون فضای نشیمنِ خانه و اتاق خواب ها که با حجم های ضروری و خطوط ساده تعریف شده اند، می باشد و همواره در پی ایده هایی ظریف و غیر رسمی در طراحی و تولید محصولاتش بوده است. این ایده ها تروساردی را برای بیش از یک قرن به عنوان برندی پیشتاز در صنعت مبلمان، متمایز نموده اند.

 

 

 

فروشگاه ام اچ کازا ارائه کننده محصولات این برند در ایران می باشد. طرح های پیشنهادی برای مبلمان و دیگر محصولات این برند، مبتنی براصول بین المللی که ترکیبی از طراحی های عالی، کارآمدی و هماهنگی بین رنگ ها و مواد اولیه می باشند، ارائه می شوند.

 


منابع:

www.luxurylivinggroup.com

www.luxurytopics.com

 

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.