وبلاگ / طرح های معماری / مجموعه Toranomon-Azabudai ، واقع در توکیو

مجموعه Toranomon-Azabudai ، واقع در توکیو

منطقه Toronamon-Azabudai مجموعه ای از سه آسمان خراش در حال ساخت در توکیو، کشور ژاپن می باشد. پس از اتمام ساخت، این مجموعه دارای بلندترین ساختمان در ژاپن خواهد بود. ساخت این مجموعه در سال 2019 آغاز شده و انتظار می رود در سال 2023 به پایان برسد. این مجموعه که توسط شرکت معماری Pelli Clarke Pelli Architects طراحی شده است، به دست شرکت ساختمانی موری در حال توسعه می باشد. مجموعه Toronamon-Azabudai از سه ساختمان تشکیل شده است. برج اصلی، به ارتفاع 325 متر در 64 طبقه شامل فضای اداری در طبقات پایین و میانی است، در حالی که فضاهای مسکونی در قسمت فوقانی واقع شده اند. 4 طبقه پایینی این برج شامل یک سوپرمارکت، یک مرکز مراقبت از کودکان به زبانهای مختلف و همچنین یک مدرسه بین المللی (مدرسه بریتانیایی در توکیو) خواهد بود. ارتفاع دو ساختمان دیگر 263 و 237 متر می باشد و شامل فضاهای مسکونی و اداری خواهند بود.

 

 

 

 

 

در کنار آسمان خراشها نیز مجموعه ای از ساختمان های کم ارتفاع در نظر گرفته شده اند که توسط شرکت Heatherwick به منظور ایجاد یک محوطه کامل از لحاظ سایبان و منظر و همچنین محل نشستن و غیره طراحی شده است. این مجموعه به مساحت 8.1 هکتار با فضای سبز احاطه خواهد شد که دارای میدان مرکزی همراه با پوشش گیاهی خواهد بود. به گفته موری، این طرح به مفهوم "دهکده مدرن شهری" می باشد. علاوه بر این 9000 متر مربع از امکانات فرهنگی را نیز شامل می شود.

 

 


 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.dezeen.com

www.archdaily.com

www.arcrealestate.ir

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.