وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / 10 آبشار شگفت انگیز جهان

10 آبشار شگفت انگیز جهان

Angel Falls

این آبشار که مرتفع ترین آبشار جهان است با ارتفاع 979 متر از کوه Auyan-Tepui در ونزوئلا فرو می ریزد. این آبشار از رودخانه ریو چوران سرچشمه می گیرد و برای مقایسه، ارتفاع آن 15 برابر بیشتر از آبشارهای نیاگارا است. بیشتر بدانید....

 


 

Iguazu Falls

آبشارهای ایگوآزو زنجیره ای متشکل از صدها آبشار منفرد است، که حدود سه کیلومتر به منظور ایجاد بزرگترین آبشار جهان در مرز میان برزیل و آرژانتین بر روی رودخانه ایگوآزو امتداد یافته است. بیشتر بدانید....

 


 

• Victoria Falls

آبشار ویکتوریا یک میراث جهانی است و در دو کشور آفریقایی؛ زامبیا و زیمبابوه گسترش یافته است. با عرضی به اندازه 1708 متر، این آبشار عریض ترین آبشار در جهان محسوب می شود.


 

Niagara Falls

این آبشار بلندترین آبشار در جهان نیست، اما آبشار نیاگارا مطمئناً از نظر وسعت و قدرت بسیار چشمگیر است. نیاگارا از سه آبشار تشکیل شده است که بزرگترین آنها آبشاری به نام نعل اسب است. آبشار نیاگارا در امتداد مرز بین ایالات متحده آمریکا و کانادا واقع شده و از ارتفاع 51 متری به داخل تنگه نیاگارا جورج سرازیر می شود. بیشتر بدانید....

 


 

• Yosemite Falls

آبشار یوسمیت پنجمین آبشار بلند در جهان و بلندترین آبشار در آمریکای شمالی است. آبشار یوسمیت که در پارک ملی فوق العاده زیبای یوسمیت واقع شده است، شامل سه آبشار جداگانه است که از ارتفاع 739 متر سرازیر می شوند و گمان یک آبشار آبی غول پیکر را ایجاد می کند.

 


 

• Havasu Falls

با غوطه ور شدن بر روی سنگ های قرمز باشکوه و سرازیر شدن در آب های شیری و فیروزه ای، به راحتی می توان فهمید که چرا در میان آبشارهای جهان بیشترین عکس ها از آبشار هاواسو گرفته شده اند. آبشار هاواسو در گرند کانیون، آریزونا، ایالات متحده واقع است.

 


 

• Gullfoss Waterfall

با 229 متر عرض، آبشار گولفوس در محل Golden Circle Sightseeing Route قرار گرفته است و به راحتی قابل دسترسی است. این مسیر به سکویی منجر می شود که گردشگران می توانند از نزدیک آبشار را مناظره کنند و لذت ببرند. این آبشار در جنوب غربی ایسلند واقع شده است.

 


 

• Tugela Waterfall

آبشار توگلا دومین آبشار بلند جهان است و در ارتفاع حیرت انگیز 411 متری قرار دارد. این آبشار که در آفریقا واقع شده است علاوه بر قامت بلندی که دارد برای گردشگران این موقعیت را فراهم کرده است تا در مسیری 12 کیلومتری پیاده روی کنند و از منظره طبیعت خارق العاده آنجا لذت ببرند.آبشار توگلا دومین آبشار بلند جهان است و در ارتفاع حیرت انگیز 411 متری قرار دارد. این آبشار که در آفریقا واقع شده است علاوه بر قامت بلندی که دارد برای گردشگران این موقعیت را فراهم کرده است تا در مسیری 12 کیلومتری پیاده روی کنند و از منظره طبیعت خارق العاده آنجا لذت ببرند.

 


 

• Ban Gioc Waterfall

آبشارهای Ban Gioc Detian در مرز چین و ویتنام واقع شده اند. این آبشار که به زبان چینی Quy Xuân  نامیده میشود، از چندین پله  که دارای دیواره های سنگی به عرض 300 متر و ارتفاع بیش از 50 متر عبور می کند.

 


 

• Gocta Waterfall

آبشار گوکتا در یکی از استان های دور افتاده آمازون در پرو واقع شده است و یکی از بلندترین آبشارهای جهان است. اگرچه هنوز  قرار است ارتفاع دقیق آن اندازه گیری شود، اما برآوردهای اولیه انجام شده، آن را در رتبه ی سوم بلندترین آبشارهای جهان قرار داده است.

 


منابع:

Planetware.com

Lux-review.com

Handluggageonly.co.uk

Theactivetimes.com

Traveltriangle.com/blog

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.