وبلاگ / طرح و هنر / جن لوین، مجسمه ساز تعاملی مشهور

جن لوین، مجسمه ساز تعاملی مشهور

جن لوین یک هنرمند آمریکایی است که در زمینه اینستالیشن (چیدمان هنری) فعالیت دارد و به خاطر چیدمان های نوری تعاملی محیطی در مناظر عمومی شهرت جهانی دارد. هنگامی که بازدیدکنندگان بر روی چیدمان های نوری که توسط جن در کف خیابان ها اجرا شده قدم می زنند، می رقصند، می پرند و بازی می کنند، می توانند در رنگ و بازتاب نور بی نهایت تغییر  ایجاد کنند. اینستالیشن های لوین با الهام از نور و انعکاسی که در طبیعت رخ می دهد - که اغلب موقتی هستند - همیشه در سایتهایی خاص برای تعامل در محیط طبیعی خود طراحی و اجرا می شوند. لوین نشان داده است که هنر می تواند تحول آفرین باشد و از اینرو جوامع را گرد هم آورد و باعث شود که انسان ها در سراسر جهان کمی بیشتر به هم پیوند بخورند. لوین در حال حاضر در نیویورک مشغول به کار می باشد. لوین در طول 20 سال فعالیت خود، تجربیات زیادی در معماری بدست آورده است و یک رسانه کاملاً حرفه ای را برای ساخت مجسمه های تعاملی و عمومی در مقیاسهای بزرگ که جامعه را به سوی با هم بودن و سرگرمی سوق می دهد، گردهم آورده است. لوین با بکارگیری هم زمان ابزارها و دانش ارگانیک و الکتریکی، فراتر از نمایشگاه های هنری سنتی فکر می کند تا تجربه ای خلق کند که نشاط و شادی را در فضاهای عمومی ایجاد کند.

 


آثار پیچیده حرفه ای لوین در رویدادهایی از جمله جشنواره نور استانبول، Vivid Sydney 2014 و 2018 / iLight Marina Bay / Signal Fest / Burning Man / Biennales هنری در دنور، کلرادو و گوانجو، کره جنوبی و نمایشگاه های انفرادی در سراسر ایالات متحده، مکزیک، پرتغال و انگلیس ارائه شده است. جن لوین نمایش عمومی و دایمی مجسمه های تعاملی را در سراسر جهان از جمله / Side Walk Harp مینیاپولیس، Magical Harp / پالو آلتو، Promenade / دنور، کلرادو و Ascent / کورال اسپرینگ، فلوریدا طراحی و اجرا کرده است. وی با Claes Oldenburg / فیلادلفیا، پنسیلوانیا و Lawrence Argent / ویل، کلورادو به عنوان یک طراح روشنایی پویا همکاری کرده است.

 

آثار هنری منتخب:

 

AQUEOUS : از سال 2017 تا کنون

 

 


 

FLOW – 2020

 


 

THE POOL : از سال 2008 تا کنون 

 

 


 

COSMOS –  2020

 

 


 

ASCENT – 2018


 

JEJU POOL– 2018 (کره جنوبی)

 


 

FLUX CHANDELIER – 2017

 

 

 


 

PROMENENADE – 2018

 


منابع:

www.jenlewinstudio.com

wwwe.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.