وبلاگ / طرح های معماری / کمپ جدید شرکت ریماک

کمپ جدید شرکت ریماک

کمپ جدید شرکت ریماک (تولید کننده هایپر خودرو های برقی) مجموعه وسیعی است و فضاهایی از جمله کارخانه، از دفاتر اداری گرفته تا مهد کودک، خوابگاه و حتی چمنزار برای گوسفندان را گرد هم آورده است. این کمپ توسط معماران 3LHD طراحی شده و در حومه شهر زاگرب، در مکانی با منظره طبیعی واقع شده است. کمپ جدید ریماک حول دو قسمت اصلی تشکیل شده که از توپوگرافی طبیعی پیروی می کنند. در این طرح چندین تسهیلات مختلف در زیر یک سقف سبز تعبیه شده اند و با چشم انداز اطراف آمیخته گردیده اند این شرکت در نظر دارد بیش از 2500 نفر را در کمپ جدید خود استخدام كند كه مساحتی در حدود 200 هزارمتر مربع را پوشش می دهد. با تولید و امکانات تحقیق و توسعه در مساحتی به اندازه 95000 مترمربع، 35 درصد از سایت با پوشش گیاهی احاطه خواهد شد.

 

 

در محوطه این کمپ عاری از کربن، سالن های استراحت کارکنان، رستوران، سالن بدنسازی، اتاق بازی و حتی محل اقامت در مناطق جنگلی وجود دارد که برای استفاده بازدید کنندگان در شبانه روز طراحی شده است. همچنین در این محوطه یک "باتلاق شهری" و علفزار، به علاوه یک بام سبز بر روی ساختمان آن نیز وجود خواهد داشت. از طرف دیگر، ساختمان اداری در اطراف دو آتریم سازمان یافته است، یکی از آنها به سخنرانی ها، جلسات و رویدادهای اجتماعی اختصاص دارد و دیگری شامل یک منطقه سبز برای کار مستقل و استراحت نیز می باشد. بعلاوه، این ساختمان دارای یک بام سبز می باشد که به کارمندان اجازه می دهد تا در فضای باز نیز کار کنند. ریماک سازنده هایپر خودرو های اسپرت برقی کرواسیایی از برنامه های خود برای قرارگاه 200 میلیون یورویی (238 میلیون دلار) با وسعت 185807 متر مربع خبر می دهد و در سال 2023 افتتاح می شود.

 


منابع:

Rimac-automobili.com

Archdaily.com

Forbes.com

Architizer.com

Motorauthority.com

Arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.