وبلاگ / طرح های معماری / اولین آسمان‌خراش فوق بلند در میامی

اولین آسمان‌خراش فوق بلند در میامی

دفتر معماری Sieger Suarez Architects با همکاری Carlos Ott یک برج جدید برای هتلی با نام تجاری Waldorf Astoria در میامی طراحی کرده‌اند تا اولین آسمان‌خراش فوق‌العاده بلند در این شهر باشد. برج Waldorf Astoria Miami دارای 100 طبقه است و ارتفاع آن 319.7 متر خواهد بود. به گفته سازنده، اگر طبق برنامه در سال 2026 به پایان برسد، اولین آسمان‌خراش فوق‌ بلند در شهر میامی خواهد بود. 

 

 

 

 

 

این برج در مرکز شهر میامی قرار خواهد گرفت و از 9 مکعب تشکیل شده که به منظور تاکید برارتفاع و حس تعلیق سازه به صورت بیرون‌زده طراحی شده اند. کانسپت پروژه، ساخت یک مجسمه نمادین بود که با داشتن بلوک‌های مختلف با جایگیری‌های گوناگون هم قوانین گرانش را به چالش می‌کشید و هم چشم‌اندازهای منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کرد. نمای هر یک از مکعب‌ها صاف خواهد بود و دورتا دور آن‌ها به توصیف معماران با یک "پوست شیشه‌ای" پوشانده می‌شود.

 

 

 

 

 

در این برج هم یک هتل پنج ستاره و هم اقامتگاه های خصوصی وجود دارد که هر دو بخش با مدیریت هیلتون اداره می شوند. سوئیت‌های یک، دو، سه و چهار خوابه در طراحی‌ها در نظر گرفته شده و سقف بلندترین آن‌ها 3/4 متر خواهد بود. در پایین‌ترین قسمت برج یک پارکینگ 10 طبقه قرار گرفته و سایر امکانات رفاهی از جمله رستوران‌ها در مکعب های بالایی قرار خواهند گرفت. سالن‌های ملاقات، لابی مختص ساکنان، استخر و کلبه‌های کوچیک به سبک استراحتگاه، و همچنین مرکز اسپا و تناسب اندام از دیگر امکانات این مجموعه است. 

 

 

 


منابع:

www.dezeen.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.