وبلاگ / طرح و هنر / هنرهای دیجیتالی توسط رفیک آنادول

هنرهای دیجیتالی توسط رفیک آنادول

رفیک آنادول، طراح و کارگردان هنرهای مدرن و دیجیتال، متولد سال 1364 در شهر استانبول ترکیه است. او همچنین سخنران و محقق افتخاری در دپارتمان "طراحی هنرهای مدرن و دیجیتال" دانشگاه UCLA آمریکا می باشد.
او هم اکنون در شاخه هنرهای عمومی مکان محور با رویکرد مجسمه سازی پارامتریک و همچنین در شاخه اجرای نمایش های شنیداری-تجسمی زنده با رویکرد چیدمان چند بعدی، فعالیت می کند. کارهای هنری او منحصرا با پیوند معماری وهنرهای رسانه ای مدرن توسط تجهیزات هوشمند، فضای میان محیط دیجیتال و فیزیکی را کنکاش می کند.
به عنوان یک هنرمند در زمینه هنرهای مدرن و دیجیتال، طراح و  نظریه پرداز تجسمی-فضایی، رفیک آنادول با ارائه روش هایی برای بیان تعریفی نو از عملکرد های فرم های معماری چه در داخل و چه در خارج بنا، مخاطبانش را به تجسم شکل های دیگری از واقعیت دعوت می کند.
از جمله کارهای هنری مشهور او می توان: "سالن کنسرت والت دیزنی"، "خاطرات در حال ذوب"، "نمایش های مجازی"، "بایگانی رویا پردازی" و "اتاق ابدیت" را نام برد.

 

 

 

 

 

 

او تا کنون برنده جوایز و لوح های تقدیر بسیاری از جمله جایزه Research’s Best Vision Award شرکت مایکروسافت، جایزه German Design Award از کشور آلمان، جایزه Art+Architecture Moss Award از دانشگاه UCLA آمریکا، جایزه Research in the Arts Award از دانشگاه کالیفرنیا، جایزه SEGD Global Design Award و جایزه Artand Machine Intelligence Artist Residency Award از شرکت گوگل، شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.refikanadol.com

www.dezeen.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.