وبلاگ / پروژه های برنده جایزه / انبار شرکت سرامیک سیستم ایرانیان، استان البرز، ایران

انبار شرکت سرامیک سیستم ایرانیان، استان البرز، ایران

با 2100 متر مربع مساحت، این پروژه به نوعی یک طرح صنعتی متداول را به تصویر در می آورد: کنار هم قرار دادن یک انبار و ساختمان اداری آن، در یک ساختار فولادی معمولی. احیای فضای وسیع انبار که به ندرت مورد استفاده قرار می گرفت و به کارگیری و بهره وری از این فضا، در طراحی این ساختار مورد توجه قرار گرفته است. بدین ترتیب مشخص است که مهمترین نکته در طراحی آن اجتناب نمودن از راه حل های معمولی مورد استفاده در سازه های مشابه دیگر در مناطق اطراف بوده است.

در پروژه " انبار سیستم " تنها از یک طرح رنگی تک رنگ استفاده شده است که شامل تنالیته های مختلف رنگ سفید می باشد. رنگ های حقیقی در این پروژه فقط متعلق به گیاهانی هستند که به عنوان بخشی از طبیعت در درون این فضای صنعتی به کار برده شده اند و همچنین از سرامیک های رنگی که محصول کارخانه ای می باشند که این پروژه به منظور ارائه امکانات و انبار داری آن طراحی و ساخته شده است.

این پروژه واقع در استان البرز، ایران می باشد و توسط مهران خوشرو، بنیانگذار شرکت اولگو طراحی شده است. پروژه انبار سیستم در سال 1396 در دهمین مسابقات طراحی داخلی ایران که توسط مجله معماری و ساختمان برگزار می شود، در بخش ساختمان های عمومی مقام اول را کسب نمود. به علاوه در همین سال این پروژه به عنوان فینالیست بخش ساختمان های عمومی مسابقات معمار که برگزار کننده آن مجله معمار می باشد، معرفی شد.

 


منابع:

Caoi.ir

Archdaily.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.