وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / فراری اپرتا: لافراری رودستر

فراری اپرتا: لافراری رودستر

خودروی فراری "لافراری اپرتا" (اپرتا به ایتالیایی به معنای "باز" می باشد) در جشن سالگرد 70 سالگی فراری در تاریخ 19 شهریور 1395 برای اولین بار به نمایش گذاشته شد.
در کل 209 عدد از این خودرو تولید شده که 200 عدد از آن پیش خرید شد و ۹ مدل دیگر هم برای استفاده در جشن هفتادمین سالگرد فراری ساخته شدند. با این حال اولین باری است که فراری با استفاده از تکنولوژی هایبرید عملکرد محصولات خود را افزایش داده است. در لافراری اپرتا ظاهر طراحی شده و ویژگی های اساسی، مانند مدل کوپه حفظ شده است. این خودروی مدرن و هیجان انگیز، پیوندی میان فرم و عملکرد ایجاد کرده است. این در حالی است که همچنان نشانه های کلاسیک فراری را در طراحی ظاهر خود حفظ کرده است.
 

 

تجربه استفاده از سیستم KERS فراری در فرمول 1، این بار در خودرو ای شهری با موتور V12 همراه با موتور الکتریکی پیاده سازی شده است تا از ترکیب آن ها تجربه ای فوق العاده در رانندگی به همراه داشته باشد. این خودرو در دو مدل هاردتاپ و سافت تاپ موجود می باشد و یک موتور 12 سیلندر V شکل همراه موتور الکتریکی با 120 کیلو وات قدرت، ترکیب شده و به شما اجازه می دهد که به سرعت 348 کیلومتر بر ساعت برسید. همچنین می توانید در زمان 3 ثانیه، لافراری اپرتا را از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه برسانید.
فراری لافراری اپرتا 2017 با قیمتی حدود 7 تا 10 میلیون دلار معامله شده است.

 


منابع:

Ferrari.com

Ferrarilakeforest.com

Thesupercarblog.com

Caranddriver.com

Borro.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.