وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / دروازه بهشت، پارک ملی کوه تیانمن، چین

دروازه بهشت، پارک ملی کوه تیانمن، چین

"دروازه بهشت" (هونز گیت) قوسی خیر کننده واقع در "پارک ملی کوه تیانمن" کشور چین است که یکی از جذاب ترین دیدنی های دنیا به شمار می آید. دروازه بهشت (که به نام های "غار تیانمن" یا "غار درِ بهشت" نیز خوانده می شود) بلندترین دروازه قوسی شکل جهان است که به صورت طبیعی تشکیل شده است.
این مکان زیبا حاصل فرسایش طبیعی خاک است. در سال 263 میلادی، قطعه بزرگی از کوه به طور طبیعی کنده شد و این غار (به ارتفاع 131.5 متر، پهنای 57 متر و طول 60 متر) شکل گرفت. برخی معتقدند که شکل گیری غار رمز و رازی دارد که تنها آوازه مقدس بودن کوه تیانمن را تقویت می کند. از این رو آن را دروازه بهشت نامیده اند که ابرها پیوسته آن را دربرگرفته اند و این احساس را به وجود می آورد که پس از گذر از دروازه، خود را در بهشت خواهید یافت.
برای رسیدن به این منطقه فوق العاده بازدیدکنندگان می بایست 999 پله را در "راهرویی به سوی بهشت" طی کنند. عدد 9 در قاعده شمارش چینی عدد شانس است که بیانگر اقبال خوب و جاودانگی است. محلی های منطقه معتقدند که کوه و دروازه اش نیرویی عرفانی دارند. 
 

 

 

 

 

 

بازدید کنندگان می توانند از طریق طولانی ترین تله کابین دنیا (به طول 7455 متر) به بالای کوه برسند و سپس چند متر به پایین مسیر حرکت کنند.

 

 

 

 

 

مسیر پله ها دارای شیب 45 درجه است و "Range Rover Sport PHEV" اولین ماشین SUV می باشد که توانسته است به دروازه بهشت دست یابد.

 

 

 


منابع:

feel-planet.com

selfplannedtrip.com

www.travelandleisure.com

www.dangerousroads.org

oddviser.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.