وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / مرسدس AMG پروژه یک

مرسدس AMG پروژه یک

گروه مرسدس ای ام جی با رونمایی از "Project ONE" پنجاهمین سال تاسیس خود را جشن می گیرند و با آن موفقیت خود را به رسمیت می شناسانند. ماشین نمایش داده شده ترکیبی فوق العاده از عملکرد مسابقه ای همراه با تکنولوژی هایبرید Formula 1 برای استفاده روزانه و کارآمد می باشد. گروهی چند ملیتی روز و شب بر روی این پروژه کارکرده تا به هدف مشترک خود دست یابند و این هدف استفاده ی تکنولوژی هایبرید Formula 1 در جاده می باشد.

به نظر می رسد ای ام جی تصمیم گرفته که کابین ماشین های Formula 1 خود را با تکنولوژی خودرو های جاده ای ترکیب کند. هنوز صفحه نمایش دوتایی که در اتومبیل های جاده ای وجود دارند به چشم می خورند، که یکی برای پانل ابزار و دیگری اطلاعات سرگرم کننده ای را نمایش می دهد، ولی اجزائ دیگر بر اساس ماشین مسابقه می باشد. فرمان این خودرو اساسا همان فرمان مستطیل شکل Formula 1 است که همراه با ایربگ و دکمه های فراوان خود، ظاهری مانند فرمان فضاپیما پیدا کرده است.

 

 

در این خودرو 4 موتور الکتریکی وجود دارد که یکی مستقیم به میل لنگ موتور وصل شده، یکی با توربو شارژ همراه شده و آن دوی دیگر به چرخ های جلو متصل شده اند. این خودرو با داشتن موتورهای الکتریکی و پک باتری لیتیمی قدرتمند، قادر به طی کردن مسافت 25 کیلومتر فقط با نیروی الکتریکی خود می باشد. با داشتن سیستم هایبریدی کارامد خود، موتور 1.6 لیتری V6 با توربو، توان این خودرو در کل 1000 اسب بخار است که می تواند به حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین این موتور توان رسیدن به 11000 دور در دقیقه را دارد و می تواند در مدت زمان 6 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد. خودروی Project ONE با قیمت 2.275 میلیون یورو در سال 1398 در دسترس قرار می گیرد و تنها 275 دستگاه از آن تولید خواهد شد.

 


منابع:

Topspeed.com

Thesupercarblog.com

Insideevs.com

Mercedes-benz-thornhill.ca

Mercedesblog.com

Thesupercarblog.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.