وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / "باغ های خلیج" (گاردنز بای دِ بِی)، سنگاپور

"باغ های خلیج" (گاردنز بای دِ بِی)، سنگاپور

"باغ های خلیج" (گاردنز بای دِ بِی) پارکی بزرگ، رنگارنگ و مدرن است که در ناحیه خلیج کشور سنگاپور واقع شده است. این مکان توریستی که برنده جوایز بسیاری نیز می باشد، در زمینی پوشیده از گل ها و گیاهان به مساحت 101 هکتار واقع شده است. این باغ شامل دو بخش اصلی باغ جنوبی خلیج و باغ شرقی خلیج می باشد.
درختان غول پیکر مصنوعی این باغ با ارتفاعی بین 25 تا 50 متر، برنده جوایزی شده اند. این درختان غول پیکر با سایبان های بزرگی طراحی شده اند که در طی روز سایه ایجاد می کنند و در شب با ارائه نمایشی شگفت انگیز از نور و صدا زنده می شوند. با قدم زدن در امتداد OCBC Skyway (راه آسمان OCBC) که ارتباط دهنده دو تن از این درختان غول پیکر است، می توانید باغ را از نمای بسیار نزدیک مشاهده کنید.
از جمله جاذبه های دیگر این باغ "گنبد گل" است که بزرگترین گلخانه جهان است و در سال 1393 در رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است. "فلاور دوم" (گنبد گل) گیاهانی از پنج قاره مختلف جهان را در خود جای داده است که این گیاهان در 9 باغ مختلف به نمایش گذاشته شده اند.
باغ های خلیج با برگزاری برنامه هایی چون جشنواره ها، کنسرت های موسیقی، نمایش فیلم، رویدادهای اجتماعی و ورزشی، کارگاه های آموزشی و برنامه هایی برای مدارس، طیف گسترده ای از بازدیدکنندگان را دربر می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باغ های خلیج (گاردنز بای دِ بِی) جوایز و تقدیرنامه های بسیاری دریافت کرده است از جمله:
جایزه "ساختمان سال جهان" در سال 1390، جایزه "President’s Design Award" سنگاپور در سال 1391، جایزه "Outstanding Achievement Award" از انجمن تفریح و سرگرمی در سال 1392، ثبت رکورد جهانی گینس به عنوان "بزرگترین گلخانه جهان" در سال 1393، گواهی نامه ممتاز از سایت TripAdvisor در سال 1394.

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.gardensbythebay.com.sg

www.visitsingapore.com

www.singapore-guide.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.