وبلاگ / سفرهای لاکچری / باهاماس، اقیانوس اطلس

باهاماس، اقیانوس اطلس

باهاماس جزیره ای مرجانی در اقیانوس اطلس است که از 700 جزیره تشکیل شده است. این جزایر کوچک و بزرگ شامل جزایر مسکونی و مملو از هتل ها و مجتمع های تفریحی و همچنین جزایر غیرمسکونی می باشند. جزیره بزرگ باهاما و جزیره پارادایس، واقع در شمالی ترین نقطه باهاماس، از مشهورترین جزیره های این کشور می باشند و بسیاری از مجموعه هتل های بزرگ و معروف مانند هتل آتلانتیس در آن ها واقع هستند.

همچنین بسیاری از مراکز مشهور غواصی و اسنورکلینگ باهاما شامل Andros Barrier Reef,، Thunderball Grotto ( فیلم های جیمز باند در آن جا تهیه شده اند) و باغ های black-coral می باشند. به این ترتیب از شهر شلوغ و هیجان انگیز ناساو گرفته تا طبیعت زیبا و مانگروهای آندروس در باهاماس، مجموعه ای شگفت آور از سواحل، صخره ها، جنگل ها و شهرهای تاریخی که همه با فاصله پروازی یک ساعته از یکدیگر قرار دارند، به جاذبه های این جزیره زیبا می افزایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.bahamas.com

www.caribbeanaffairs.info

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.