وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / فراری F8 Tributo: رقیب اصلی Mclaren 720s

فراری F8 Tributo: رقیب اصلی Mclaren 720s

فراری  F8 Tributo اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2019 رونمایی شد که به عنوان جایگزین برای فراری488 GTB  محسوب می گردد. این فراری با ظاهری همانند 488 GTB، تغییرات محسوسی در قسمت هایی چون ایرودینامیک و قدرت موتور داشته است. مانند بوگاتی دیوو، این خودرو با پنل های متفافت بدنه، یک شخصیت کاملا جدید به خود گرفته در حالی که استایل کلی خود که مانند مدل های 308 GTB و F40 می باشد را حفظ کرده است. همچنین این خودرو دارای قدرتمندترین موتور V8 جاده ای است که فراری برای این سری از مدل ها بکار برده است.
هر یک از المان های داشبورد، پنل های در و تونل ها به طور کامل باز طراحی شده و اجزای جدیدی مانند دریچه های دایره ای شکل، فرمان، کنترل ها و صفحه نمایش 7 اینچی (در قسمت مسافر) به داخل کابین اضافه شده اند.

فراری F8 Tributo از یک موتور 8 سیلندر 3.9 لیتری با 720 اسب بخار بهره می برد که همانند ورژنی است که در فراری 488 GTB استفاده شده با این تفاوت که 49 اسب بیشتر تولید می کند که با 488 Pista و بزرگترین رغیب خود مک لارن 720S برابری می کند. این خودرو در مدت زمان 2.9 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت و 7.8 ثانیه به 200 کیلومتر بر ساعت می رساند و توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 340 کیلومتر بر ساعت را دارد. این فراری از لحاظ بازدهی ایرودینامیکی 10 درصد بهبود یافته و 40 کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی می باشد.

 


منابع:

Autocar.co.uk

Topgear.com

Evo.co.uk

Carmagazine.co.uk

Motor1.com

Wikipedia.org

Thesupercarblog.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.