وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / صخره های موجی شکل (The Wave)، آریزونا

صخره های موجی شکل (The Wave)، آریزونا

 The Wave صخره ای است ماسه-سنگی که در آریزونا، ایالات متحده آمریکا، در نزدیکی مرز شمالی با یوتا واقع می باشد. 
این منطقه به علت مواج و رنگارنگ بودن و همچنین سخت بودن مسیر کوهنوردی در بین کوهنوردان و عکاسان شهرت فراوان دارد. به دلیل آسیب پذیر بودن این صخره ها و تقاضای زیاد بازدید کنندگان، روزانه به منظور اعطای مجوز به 10 نفر به صورت شخصی در مرکز بازدید کاناب قرعه کشی برگزار می گردد.
The Wave شامل فرم های U شکل جالبی است که از فرسایش Navajo Sandstone در دوره ژوراسیک به جای مانده است. نزدیک به 200 میلیون سال پیش این منطقه بیابان شنی ‌ای بیش نبود که توسط بادهای فصلی تبدیل به تپه ‌های عظیم امروزی شده است. سنگهای این منطقه به دلیل رسوب اکسید آهن از رنگ های زرد، صورتی و قرمز تشکیل شده است.
چند ساعت در حوالی ظهر وقتی که سایه در مرکز وجود ندارد زمان مناسب برای عکاسی از The Wave می باشد، اگر چه سایه صبحگاهی و بعد از ظهر نیز می تواند برای عکسهای هنری مناسب باشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.en.wikipedia.org

www.wanderingwheatleys.com

www.theartoftravel.dk

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.