وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / میراکل گاردن، دبی

میراکل گاردن، دبی

"میراکل گاردن" واقع در دوبی با مساحت 72.000 متر مربع، مجسمه ها و ساختارهایی با طرح های شناخته شده دارد که تمامی سطح آن ها با گل پوشانده شده است. با داشتن بزرگترین گل آرایی جهان، نام این باغ در رکورد جهانی گینس به ثبت رسیده است.
جاذبه های بسیاری در باغ میراکل وجود دارد که از آن جمله می توان به "امارات A380" (هواپیمای ایر باس A380 که سطح آن با گل پوشانده شده است)، "پارک لِیک" (دریاچه)، "ساعت گُلی"، "قلعه گلی"، "دالان قلب ها"، "لاست پَردایز" (بهشت گمشده) و... اشاره نمود. "باغ باترفلای (باغ پروانه) با داشتن 15.000 پروانه در 9 گنبد ویژه، از دیگر دیدنی های ارزشمند این باغ می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"باغ میراکل دبی" خدمات و امکانات بسیاری از جمله پارکینگ در فضای باز، پارکینگ VIP، محل هایی برای نشستن، اتاق عبادت، کابین های سرویس بهداشتی، وضوخانه، اتاق نگهبانی، اتاق کمک های اولیه، چرخ دستی برای بازدیدکنندگان معلول، فروشگاه های سوغات و خرده فروشی، کیوسک های تجاری و تمام سرویس های مرتبط جهت رفاه حال بازدیدکنندگان را فراهم می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.dubaimiraclegarden.com

www.visitdubai.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.