وبلاگ / طرح های معماری / کره ام اس جی، لندن

کره ام اس جی، لندن

"ام اس جی اِسفیِر" یا "کره ام اس جی" طرح پیشنهادی به جهت ساخت بستری برای هنر، موسیقی و سرگرمی می باشد که در منطقه ای نزدیک پارک المپیک شهر لندن واقع شده است. 
"کره ام اس جی" با ارتفاع 130 متر، بزرگترین صفحه نمایش با بالاترین رزولوشن در دنیا می باشد: کیفیت آن بیش از صد برابر شفاف تر از تکنولوژی موجود در تلویزیون های HD امروزی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

این بنا امکاناتی همچون یک سالن آمفی تئاتر (با ظرفیت 21.500 نفر که در آن کنسرت، نمایش های خانوادگی، رویداد های شرکت ها، مراسم های اهدای جوایز، مراسم رونمایی از محصولات جدید و رویداد های ورزشی برگزار خواهد شد)، یک سالن موسیقی، کلوپ شبانه، سالن اجتماعات، چندین رستوران، یک کافه، یک فضای باز در طبیعت برای کودکان و یک باشگاه ورزشی در محوطه خواهد داشت.

 

 

 

 

در داخل کره، سالن اصلی دارای طیف وسیعی از تجهیزات صوتی و تصویری با تکنولوژی بالا خواهد بود. بزرگترین صفحه نمایش LED جهان با بیشترین رزولوشن، یک سیستم آکوستیک تطبیقی که صوت را بسیار شفاف به هر نفر می رساند و یک سیستم لمسی که صدای بم را منتقل می کند (تا حضار به خوبی تجربه را حس کنند)، از جمله تجهیزات سالن اصلی می باشند.

 

 

 

 

این طرح برنده جوایز بسیاری شده است: رتبه دوم New York Design Awards در سال 1397، رتبه اول London Design Award در سال 1397 و جایزه Now Awards.

 

 

 


References:

www.london.msg.com

www.drivenxdesign.com

www.dezeen.com

www.queenelizabetholympicpark.co.uk

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.