وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / مکلارن جی تی

مکلارن جی تی

خودروی مکلارن جی تی اولین خودروی جی تی مستقل این کمپانی محسوب می شود. این خودرو جایگزین 570GT (که خود بر پایه ی 570S بوده) شده است و GT اساسا به معنای یک ماشین اسپرت دو درب است که فضای صندوق آن افزایش یافته است.
مکلارن جی تی دارای فضای صندوق بیشتری (570 لیتر) نسبت به مدل های دیگر این کمپانی می باشد. بیشتر آن فضا (420 لیتر) در صندوق جلو و زیر درب عقب آن تعبیه شده است و همچنین خودروی جی تی دارای سیستم جدید مکلارن، نمایش اطلاعات سرگرم کننده و نویگیشن با نمایش ترافیک هم زمان می باشد.
پیشرانه جی تی یک موتور 8 سیلندر تویین توربو 4 لیتریV  شکل می باشد که توانایی تولید 612 اسب بخار و 630 نیوتن متر گشتاور را دارد. توربو این خودرو دارای منحنی گشتاور یکنواختی است که طراحی شده تا شتاب یک پارچه ای داشته باشد و آن را توسط جعبه دنده 7 سرعته SSG انتقال می دهد.
 

 

موتور 8 سیلندر 4 لیتری تویین توربوی مکلارن قلب تپنده ی خودروهای فوقالعاده ای زیادی بوده است. با این حال این یکی متفاوت است و طراحی شده تا شتاب یکنواختی را داشته باشد. حداکثر سرعت این خودرو 326 کیلومتر بر ساعت می باشد و 3.2 ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و 9 ثانیه زمان نیاز دارد تا به 200 کیلومتر بر ساعت برسد.
سفارش خودروی مکلارن جی تی در حال حاضر آغاز شده و زمان تحویل آن در پایان سال 2019 تخمین زده شده است. قیمت آن از 163 هزار پوند شروع می شود.

 


منابع:

Mclaren.com

Newatlas.com

Carthrottle.com

Topspeed.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.