وبلاگ / املاک لاکچری بین المللی / خانه لاکچری لارل وی، بورلی هیلز، کالیفرنیا

خانه لاکچری لارل وی، بورلی هیلز، کالیفرنیا

خانه لاکچری Laurel Way Residence با 1040 متر مربع مساحت، در بورلی هیلز، کالیفرنیا واقع می باشد. این عمارت که به جزیره ای از شیشه، آب، آتش، و نور، تشبیه شده است، توسط Whipple Russell طراحی گردیده است.
در معماری این ویلا به گونه ای ایده پردازی شده است که از لحاط زیبایی شناختی، اتاق ها و فضاهای آن مانند یک جعبه جواهر به نظر برسند؛ در واقع، طراحی داخلی به گونه ای صورت گرفته است که مرزی میان اتاق ها و یا فضاهای داخلی و خارجی وجود ندارد.
این خانه منحصربفرد بر روی یکی از تپه های ویژه جهان قرار دارد. این عمارت شامل یک سینمای خانگی با ظرفیت 11 نفر، سیستم هوشمند اتوماسیون خانگی Crestron که از هر نقطه ای خانه را کنترل می کند؛ 6 بخش مجزا برای سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع؛ کتابخانه نفیس؛ دفتر کار؛ حمام دارای دوش بخار و زمین گلف حرفه ای PGA می باشد.

 

 

 

 

 

 

اتاق خواب مستر در طبقه سوم شامل شومینه شیشه ای 60 اینچی، حمام گرم و اسپای مستر دارای وان 6 نفره با فضای اختصاصی 230 مترمربع در هوای آزاد می باشد، که به برخی از بهترین مناظر شهر لس آنجلس دید دارد. سوئیت مهمان نیز در بالای گاراژ با ظرفیت پنج اتومبیل قرار دارد که شامل یک اتاق نشیمن، یک سالن بدنسازی و یک دفتر اداری کوچک است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

homesthetics.net

www.thepinnaclelist.com

www.idesignarch.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.