وبلاگ / سفرهای لاکچری / جزیره می کونوس، یونان

جزیره می کونوس، یونان

می کونوس از جزایر متعلق به یونان در دریای اژه و بخشی از جزایر موسوم به کیکلادس می باشد. این شهر در سراسر جهان به خاطر فضای توریستی و شب زنده داری معروف می باشد و جای تعجب نیست که عموما آن را با عنوان "ایبیزای یونان" می شناسند. گذراندن تعطیلات در جزیره می کونوس به دلیل تنوع فعالیت های تفریحی شاد و شگفت انگیز، تجربه ای فراموش نشدنی  برای هر فرد می باشد.

 

 

از جمله جذابیت های این جزیره، تماشای غروب فوق العاده آفتاب در محله ونیز کوچک، قدم زدن در کوچه های باریک و سنگ فرش شده کورا، اقامت در هتل های لوکس می کونوس، صرف غذا در رستوران های درجه یک و چند ستاره این جزیره و همچنین شنا در سواحل زیبا و منحصر به فرد آن می باشد. همچنین در این جزیره سواحل شنی یا سنگی با آب های عمیق زمردی و نیلی رنگ برای هر نوع سلیقه ای وجود دارند. به عنوان مثال سواحل سوپر پارادایز، پارادایز، پلاتیس گیالوس و لیا از بهترین سواحل می کونوس می باشند. همچنین مسافران این جزیره می توانند از بسیاری از ورزش ها و تفریحات آبی از جمله قایقرانی، اسکی روی آب و موج سواری با کایت لذت ببرند.

می کونوس مملو است از خانه های سنتی سفید رنگ و کلیساهایی با گنبدهای آبی و به خاطر سبک معماری مینیمال و کیلادیکی  سلختمان هایش شهرت دارد. آسیاب های بادی سنتی و زیبا نماد تجاری و تاریخی این جزیره در محله ونیز کوچک می باشند. این مکان جذاب، واقع در دهکده کورا برای ثبت عکس های رنگی و دیدنی و همچنین لذت بردن از غروب سحرآمیز آفتاب مناسب است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.greeka.com

www.visitgreece.gr

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.