وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / 10 مکانی که از وجودشان بی خبر بودید!

10 مکانی که از وجودشان بی خبر بودید!

شی چنگ، شهر غرق شده و باستانی چین
شهر شی چنگ روزگاری مرکز سیاست و اقتصاد بوده است. این شهر در شرق چین، استان ژجیانگ واقع می باشد. برای ساخت نیروگاه برق آبی در سال 1959، این شهر در آب پوشیده و به فراموشی سپرده شد. از آن پس، معابد سفید رنگ، طاق های به یادماندنی، جاده های آسفالت و خانه ها همگی در عمق 40 متری در آب پنهان شده اند.


پلکانی به سوی بهشت، هاوایی
پلکان بهشت که به عنوان پله های هیکو نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین مسیرهای پیاده روی اوآهو است که بازدید از آن ممنوع می باشد. این مسیر برای گارد ساحلی امریکا ساخته شده است و درواقع راه دسترسی به انتن رادیویی لُران (واقع در بالای کوه) می باشد.


دروازه ای به سوی جهنم، ترکمنستان
این دروازه که به "Darvaza Crater" شناخته می شود یک حفره ی مذاب است که از 40 سال پیش در شمال صحرای ترکمنستان فعال می باشد.


غارهای یخی Mendenhall Glacier، آلاسکا
این غار در زیر یک یخچال طبیعی، خود به وجود آمده است. این دره که 12 کیلومتر طول دارد، تعداد زیادی غار یخی را در خود جای داده است.


دره Antelope Canyon، آریزونا 
این دره احتمالا زیباترین دره ایست که شما خواهید دید. دهانه درون سقف دره باعث تابیده شدن پرتوهای نور به داخل دره می شود و صحنه ای نفس گیر را پدید می آورد.


ساحل درخشان جزیره Vaadhoo، مالدیو
جزیره ی وادهو به دریای ستاره ها معروف می باشد. دلیل این پدیده یک واکنش شیمیایی طبیعی است با نام bioluminescence (شب تابی) و هنگامی رخ می دهد که میکروارگانیسم های داخل آب با اکسیژن ترکیب می شوند.


چشمه آب گرم Grand Prismatic Spring، در پارک ملی یلواستون آمریکا
رنگ های روشن این چشمه آب گرم بخاطر باکتری های رنگدانه دار است. این باکتری رنگ هایی بین سبز تا قرمز تولید می کند. این چشمه آب گرم که مانند رنگین کمان است، بزرگترین چشمه آب گرم در آمریکا و سومین دردنیا می باشد.


روستاهای صحرایی Huacachina، پرو
روستای Huacachina در منطقه توریستی Ica واقع شده است. این صحرای زیبا دور دریاچه ای ساخته شده و توسط مقدار وسیعی شن احاطه شده است. شاید از دور مانند یک پایگاه صحرایی به نظر اید ولی در واقع با ماشین فقط یک ساعت از ساحل اقیانوس آرام فاصله دارد.


تونل عشق، اوکراین
این تونل در کشور اوکراین، در نزدیکی شهر کوچکی به نام کلوان قرار دارد. اطراف این تونل را درختان زیادی فراگرفته‌اند و با آغاز تابستان، تونلی سه تا پنج کیلومتری در اطراف خط راه آهن به وجود می‌آید، که سرتاسر از شاخ و برگ درختان پوشیده شده است.


دریاچه صورتی هیلیر، استرالیا
استرالیای غربی دارای دریاچه های صورتی زیادی می باشد. هیچ کس به طور کامل دلیل صورتی بودن آنها را نمی داند. دانشمندان حدس می زنند که باکتری هایی بر روی پوسته ی نمک زندگی می کنند باعث بوجود آمدن رنگ صورتی شده اند.


منابع:

Theculturetrip.com

Theculturetrip.com

Indonesia.travel

Flyingthenest.tv

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.