وبلاگ / املاک لاکچری بین المللی / ویلا "آلنگ آلنگ"، گران ترین خانه در اروپا

ویلا "آلنگ آلنگ"، گران ترین خانه در اروپا

ویلای لاکچری "آلنگ آلنگ"، به ارزش 69.3 میلیون دلار آمریکا، در منطقه ساحلی فرنچ ریویرا در فرانسه و بر روی تپه های زیبا کن واقع شده است.

 


این ملک باشکوه نه تنها به عنوان گران ترین خانه در اروپا، بلکه به خاطر مهمانانش و همچنین مراسم مجللی که مرتباً در آن برگزار می شوند نیز شهرت دارد. عمارت لوکس و وسیع " آلنگ آلنگ " به طور معمول شاهد اجراهای خصوصی هنرمندان مشهور و همچنین مراسمی خاص برای گروه هایی منتخب از افراد بالارتبه می باشد.

 

 


این ویلای حیرت انگیز شامل بیش از 1600 متر مربع فضای مسکونی است که توسط 13000 متر مربع فضای سبز و باغ های زینتی تکمیل شده است.

 

 

 

 


ویلا "آلنگ آلنگ" دارای 8 اتاق و سوئیت مَستر مجلل، فضاهای مسکونی بزرگ، چشم اندازی پانورامیک و فوق العاده از دریا، خلیج کن و کوه ها و همچنین امکاناتی از قبیل یک ساحل خصوصی، اسپا، سینما، سالن ورزش و غیره است. در واقع ویژگی ها و امکانات این ویلا، مناسب افرادی می باشند که در پی تجربه یک سبک زندگی لوکس و سطح بالا هستند.

 

 

 

 


به علاوه، این ویلا ارائه کننده خدماتی منحصر بفرد و با کیفیت توسط گروه های خدماتی متنوع می باشد تا از رضایت کامل ساکنان ویلا اطمینان حاصل گردد. این گروه ها شامل سرآشپز خصوصی و پرسنل آشپزخانه، پیشخدمت ها، تیم نظافت، مدیریت، دربان و نگهبانی می باشند.  

 

 

 

 

 


ویلا "آلنگ آلنگ" نه تنها در فاصله چند دقیقه ای از سواحل و مرکز شهر کن واقع شده، بلکه در نزدیکی شهر سنت تروپه نیز هست و با کشورهای نروژ، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا و برخی از بهترین مجموعه های اسکی در اروپا نیز فاصله ای نزدیک دارد. 

 

 

 

 


 

منابع:

villa-alangalang.com

luxurylaunches.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.