وبلاگ / طرح های معماری / برج اسکای رایز میامی، فلوریدا

برج اسکای رایز میامی، فلوریدا

اسکای رایز با ارتفاع 305 متر یک برج تفریحی است که در شهر میامی، فلوریدا در حال ساخت می باشد. این ساختمان گیره مویی شکل با 3 تراس مخصوص رصد و چندین امکانات تفریحی یکی از بلندترین آسمان خراش ها در آمریکا خواهد بود.
اصطلاحا به این برج که در مجاورت اقیانوس قرار گرفته، "برج ایفل میامی" نیز گفته می شود. طرفین این برج  به گونه ای طراحی شده است که در برابر باد و طوفان های شدید با سرعتی به اندازه 299 کیلومتر بر ساعت مقاوم است.
به منظور تولید انرژی های پاک برای آن منطقه این ساختمان سبز به توربین های بادی مجهز خواهد شد. این پروژه (در مقوله عملکرد های زیست محیطی وابسته به مبحث انرژی)، با هدف دستیابی به استانداردهای گواهینامه LEED)GOLD) طراحی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

پس از اتمام ساخت، برج دارای امکاناتی از جمله "سقوط آزاد با سرعت 43 متر بر ثانیه، 5 تراس رصد، تجربه پریدن با سرعت 25 متر بر ثانیه، تونلی با نیروی جاذبه صفر، یک سرسره شیشه ای، یک تراس شیشه ای در ارتفاع 264 متر و پل هوایی به ارتفاع 277 متر" فراهم می گردد.
انتظار می رود عملیات ساخت این برج در سال 2020 پایان یابد.

 

 

 

 


 

منابع:

www.designbuild-network.com

www.goldenduskphotography.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.