وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / بنتلی EXP 100 GT: جلوه ای الکتریکی از خودرویی لاکچری در سال 2035

بنتلی EXP 100 GT: جلوه ای الکتریکی از خودرویی لاکچری در سال 2035

شرکت بنتلی موتور صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و به همین مناسبت، از کانسپت خودروی EXP 100 GT رونمایی کرد.  یک خودروی "Grand tourer" دو نفره با درهایی که به صورت قیچی شکل باز می شوند. این تصوری است که بنتلی از خودرو های خود در سال 2035 دارد. این خودرو کاملا الکتریکی بوده و قابلیت حرکت به صورت کاملا مستقل و بدون راننده را نیز داراست. این خودرو دارای طراحی فوق العاده ای می باشد و همچنین در آن از مواد و متریال با کیفیت نیز استفاده شده است. طول این خودرو حدود 5.7 متر بوده و بدنه ی آن از فیبر کربن و آلومینیم است و با این حال این ماشین فقط یک خودرو دو درب "کوپه" می باشد. جلو پنجره ی عظیم این خودرو (که از 6000 لامپ LED تشکیل شده) توسط یک نوار باریک مسی جدا شده و به چهره  این خودرو جلوه ای بی نظیر می بخشد.

 

 

این خودرو 4 پیشرانه الکتریکی دارد که هر یک برای هر چرخ در نظر گرفته شده اند، تا بتواند گشتاور لازم برای هر چرخ را مهیا کنند. همچنین این موتورها توان تولید 1500 نیتون متر گشتاور را دارند. این ویژگی به EXP 100 GT اجازه می دهد که در مدت زمان 2.5 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو 297 کیلومتر بر ساعت می باشد. پک باتری این خودرو توانایی طی کردن مسافت 697 کیلومتر را به این خودرو می دهد و فقط به 15 دقیقه زمان نیاز دارد که 80% از ظرفیت باتری خود را شارژ کند. شرکت بنتلی برنامه ای برای تولید انبوه این خودرو به این صورت را ندارد. اما این طرح مفهومی برای این کمپانی الهام بخش می باشد تا طراحی و فناوری خودروهایشان را، ارتقا دهند.

 


منابع:

Motor1.com

Dezeen.com

Forbes.com

Autoblog.com

Hotcars.com

Wallpaper.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.