وبلاگ / اکسسوری لاکچری / همکاری روزنتال و ورساچه

همکاری روزنتال و ورساچه

تجمل و لوکس بودن رویایی، از ویژگی های مهم لوازم جانبی و دکوراسیون ورساچه می باشد. در همین راستا سرویس ها و لوازم جانبی روزنتال که با همکاری ورساچه گردآوری و ساخته می شوند نمادی از مد، و سبک زندگی تجملی و رویایی می باشد.

 

 

 

ترکیب خاص و خارق العاده از فرم های متنوع، دکوراسیون و کیفیت کار استثنایی، گلدان ها، کاسه و شمعدان های خاصی را شکل می دهد که به اندازه شخصیت شما منحصر به فرد هستند. طرح های "مدوسا" و "گورگنا" با الهام از سر پلاستیکی مدوسا می باشند. همین طور طرح "نیمف" که از عناصر باستانی مصری و یونانی است به صورتی معاصر و در قالب طرحی مدرن تفسیر شده است.

 

 

 

پیچیدگی فاخر و عالی طرح های " Le Grand Divertissiment " یا " Les Rêves Byzantins " به عنوان طرح های مینیاتوری با ارزش، توسط کلکسیونرها قلمداد می شوند. با وجود همه ی این تفاوت ها، همه آن ها در یک مورد وجه مشترک دارند: شما منعکس کننده سلیقه بدیع و عالی خودتان در محیط پیرامونتان می باشید. در ایران فروشگاه ام اچ کازا،  به صورت رسمی ارائه دهنده این محصولات می باشد.


منبع:

www.rosenthal.de

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.