وبلاگ / طرح های معماری / مرکز فرهنگی هنری لویی ویتون، با طراحی فرانک گری

مرکز فرهنگی هنری لویی ویتون، با طراحی فرانک گری

در سال 2001 برنارد آرنو رئیس کارخانه لویی ویتون در ملاقاتی با فرانک گری (معمار معروف) برنامه خود را به منظور ساخت یک ساختمان جدید برای مرکز فرهنگی هنری لویی ویتون، به وی اعلام کرد. او این چنین توضیح می دهد؛ ما قصد داریم پاریس را با فضای فرهنگی و هنری فوق العادهای به نمایش بگذاریم و با ساخت یک ساختمان نمادین در قرن بیست و یکم، با همکاری فرانک گری، شهامت و احساس خود را نشان داده و ثابت کنیم.

 

 

 

 

 

این ساختمان در لبه آب ساخته شده است و از مجموعه ای از بلوک های سفید با نام "قلعه یخی" در پانل های فیبر تقویت شده بتنی تشکیل شده و توسط 12 حجم عظیم شیشه ای شبیه به "بادبان" که بر تیرهای چوبی تکیه کرده اند احاطه شده است.

 

 

 

 

 

ساختار شیشه ای سقف، علاوه بر بهبود بخشیدن انرژی های گرمایشی، به این ساختمان اجازه می دهد تا آب باران را جمع آوری کرده و مجددا به کار ببندد. علاوه بر این، +Fondation با این طرح، به هدف اصلی خود برای دستیابی به گواهینامه HQE رسیده است.

 

 

 

 


ماخذ:

http://www.fondationlouisvuitton.fr

http://www.archdaily.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.