وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / هنسی ونوم F5: هایپر خودروی آمریکایی

هنسی ونوم F5: هایپر خودروی آمریکایی

گروه تیونینگ هنسی که در تگزاس فعالیت دارد، کار خود را با تقویت و تیونینگ خودرو ها آغاز کرد. خودروی ونوم F5 یکی از پروژه های بلند پروازانه ای است که اخیرا این شرکت تمرکز خود را بر روی آن قرار داده است. این خودرو از روی مدل پیشین این کمپانی، ونوم GT (که تنها خودروی ساخته شده ایست که در زمان خود از بوگاتی ویرون سریعتر بوده) ساخته شده است. شرکت هنسی از خودرو ونوم F5، که مورد انتظار همگان بوده را در نمایشگاه خوروی SEMA با نام "هایپر خودروی آمریکایی" رونمایی کرد. هنسی در حال برنامه ریزی برای دستیابی ونوم F5 به سرعت 480 کیلومتر در ساعت، برای آینده می باشد. این در حالیست که موسس این شرکت جان هنسی، بر این باور است که این خودرو توانایی رسیدن به سرعت 500 را نیز دارد.

 

 

قدرت ونوم F5 از یک موتور 7.6 لیتری V8 آلومینیومی با دو توربو تامین می شود که توانایی تولید 1800 اسب بخار و 1617 نیوتون متر را دارد و این قدرت اجازه رسیدن به حداکثر سرعت 482 کیلومتر بر ساعت را به این خودرو می دهد. شتاب این خودرو بسیار هیجان انگیز بوده به طوری که کمتر از 10 ثانیه زمان برای رسیدن از 0 به سرعت 300 کیلومتر و کمتر از 30 ثانیه زمان برای رسیدن از 0 به 400 کیلومتر بر ساعت نیاز دارد. کمپانی هنسی برنامه دارد تا 24 عدد از ونوم F5 را با قیمت 1.6 میلیون دلار تولید کند که 12 عدد از آن ها را برای ایالات آمریکا و بقیه را به صورت بین المللی در دسترس قرار دهد.

 


منابع:

Hennesseyperformance.com

Motor1.com

Topgear.com

Autoblog.com

Thedrive.com

Zoomit.ir

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.