وبلاگ / سفرهای لاکچری / برمودا، اقیانوس اطلس شمالی

برمودا، اقیانوس اطلس شمالی

در میان آب های فیروزه ای رنگ  دریای سارگاسو، واقع در اقیانوس اطلس شمالی، مجموعه جزایر آتشفشانی با نام برمودا وجود دارند. اطراف این جزایر را صخره هایی با ارتفاع های بلند و کوتاه احاطه کرده اند و برمودا را به یکی از مقاصد برتر برای شیرجه زنی و غواصی تبدیل نموده اند.

 

 

 

 

 

 

برمودا با خانه های رنگی زیبا و عمارت های باشکوه واقع در آن و همچنین فضاهای سبز طبیعی گسترده و گیاهان معطر متنوع، همچون قسمتی از بهشت بر روی زمین به نظر می آید. برمودا به عنوان یک قطب گردشگری بی نظیر در جهان شناخته می شود و با تاثیراتی که در طی قرن ها از فرهنگ های بریتانیایی، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقایی و پرتغالی پذیرفته است، دارای فرهنگی تلفیقی، خاص و جذاب می باشد.

 

 

 

 

 

 

علی رغم وسعت کم، مجمع الجزایر برمودا دارای جاذبه های فراوان برای گردشگران است. از موزه ها و گالری های هنری گرفته تا بناها و قلعه های تاریخی. همچنین آب و هوا و موقعیت جغرافیایی برمودا باعث شده است تا این مکان برای علاقمندان به تفریح های آبی، لذت بردن از سواحل زیبا و حتی ورزش گلف در اغلب ماه های سال بسیار مناسب و جذاب باشد.

 

 

 

 

 

یکی از محبوبترین جاذبه های برمودا در میان گردشگران، سواحل زیبای آن با ماسه هایی به رنگ صورتی می باشند که در کنار آب های نیلگون اقیانوس، منظره ای جذاب خلق می کنند. بسیاری از هتل های مجلل برمودا در امتداد سواحل جنوبی جزیره واقع شده اند. علاوه بر سواحل زیبا، برمودا دارای جاذبه های دیدنی فراوان، کافه و رستوران های سطح بالا و همچنین تعداد بسیاری فروشگاه های مد، بوتیک های شیک و برندهای آمریکایی و بین المللی می باشد.

 

 

 

 

 


 

منابع:

en.wikipedia.org

www.gotobermuda.com

www.lonelyplanet.com

toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.