وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / DBX: اولین SUV استون مارتین

DBX: اولین SUV استون مارتین

استون مارتین DBX اولین خودرو شاسی بلندی است که در 106 سال گذشته توسط کمپانی بریتانیایی تولید کننده ماشین های اسپرت، به مرحله تولید رسیده است. اولین SUV این کمپانی بر اساس اصول زیبایی شناختی، لاکچری و قواعد رانندگی ساخته شده است. این خودر DBX با استفاده از معماری کاملاً جدید ساخته شده است تا سرنشینان را به سبک واقعی استون مارتین همراه کند همچنین با جدیدترین فناوری امنیت  بالایی را برای شما به ارمغان می آورد. DBX راحت و مجلل است و از لحظه نشستن پشت فرمان شما را هیجان زده می کند.

 

 

تکنولوژی سیستم سرگرمی و پیشرانه این خودرو توسط شرکت مرسدس بنز تولید می شود. DBX از موتور 4 لیتری V8 M177 مرسدس ای ام جی بهره می برد که توانایی تولید 542 اسب بخار و 700 نیوتون متر گشتاور را دارد. همچنین این موتور به DBX اجازه می دهد تا از حالت سکون در مدت 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 292 کیلومتر بر ساعت نیز می باشد.
قیمت این خودرو از 189 هزار دلار در بازار آمریکا، شروع شده و استون مارتین برنامه دارد تا در بهار سال 2020 تحویل این خودرو را به مشتریان آغاز کند. 500 مشتری اول این خودرو از پکیج 1913 برخوردار خواهند شد که مربوط به تولد استون مارتین است و شامل نشان های خاص می گردد.

 


منابع:

Astonmartin.com

Wikipedia.org

Autocar.co.uk

Topgear.com

Carmagazine.co.uk

Carbuyer.co.uk

Cnbc.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.