وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / آبشارهای نیاگارا

آبشارهای نیاگارا

آبشارهای نیاگارا به مجموعهٔ سه آبشار گفته می‌شود که در جنوبی ترین گلوگاه دره و رود نیاگارا در استان اُنتاریو از قلمرو کانادا و ایالت نیویورک از قلمرو ایالات متحده آمریکا، در میان مرز این دو کشور قرار دارند. بزرگترین این آبشارها، آبشار نعل اسب یا آبشار کانادایی در کانادا و در قسمت مرز بین المللی قرار دارد و آبشارهای کوچکتر با نام های آبشار آمریکایی و آبشار "نقاب عروس" کاملاً در ایالات متحده واقع شده اند.

 

 

 

 

 

 

این مجموعه آبشار ها که بر روی رود نیاگارا قرار گرفته اند، روی هم رفته دارای بالاترین سرعت جریان در میان تمام آبشارهای آمریکای شمالی هستند. ارتفاع این آبشار ها به بیش از ۵۰ متر می رسد. در طول سال، منطقه آبشارهای نیاگارا با مناظر زیبا و شگفت انگیزی گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند و به عنوان یکی از مهمترین مقاصد توریستی در جهان شناخته می شود.

 

 

 

 

 

عظمت و شکوه آبشارهای نیاگارا در هر فصلی با رنگ های متغیر، جلوه نمایی می کند. در فصل تابستان گردشگران می توانند از آفتاب دلچسب، نسیم خنک و مناظر زیبای این آبشارها بر روی کشتی نمادین و تفریحی "دوشیزه مه" که در پایین این آبشارهای عظیم حرکت می کند، لذت ببرند. در فصل پاییز، تغییر رنگ برگ های درختان به رنگ های آتشین، مناظری خیره کننده را در منطقه نیاگارا به وجود می آورد در حالی که در فصل زمستان، عظمت این آبشارهای یخ زده و پوشیده از برف، تجربه ای خارق العاده را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. با ذوب شدن برف ها و فرا رسیدن فصل بهار، مناظر سبز زیبا، باغ های پر از شکوفه و درخشش نور آفتاب دوباره در منطقه نیاگارا پدیدار می شوند و این منطقه و آبشارهایش جایگاه حقیقی خود به عنوان یکی از جذاب ترین مکان های طبیعی در جهان را باز می یابند.

 

 

 

 

 

 

به غیر از این آبشارهای زیبا و جذاب، منطقه ی نیاگارا دارای بسیاری جاذبه های دیگر و همچنین امکانات تفریحی هیجان انگیز می باشد. مراکز هنری، نمایشگاه ها و فستیوال های جذاب، پارک های سرسبز، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، انواع ورزش ها، کلوپ های قایق سواری، ماهیگیری و اسب سواری، زمین های گلف، کازینوها، امکانات اقامتی مناسب، کافه ها و رستوران های متنوع و... از جمله ویژگی های منحصربفرد منطقه نیاگارا می باشند به طوری که آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و تفریحی برای توریست ها و حتی ساکنانش تبدیل کرده اند.

 

 

 

 

 

 


 

منابع:

www.infoniagara.com

www.niagarafallsusa.com

www.niagarafallsstatepark.com

en.wikipedia.org

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.