وبلاگ / سفرهای لاکچری / جزایر فیجی، اقیانوس آرام جنوبی

جزایر فیجی، اقیانوس آرام جنوبی

فیجی نام مجمع الجزایری واقع در اقیانوس آرام جنوبی است که دارای بیش از 300 جزیره است و مساحت تقریبی 194000 کیلومتر مربع از اقیانوس را در بر می گیرد. از این تعداد جزیره فقط حدود 100 جزیره مسکونی می باشند و بسیاری از آن ها به صورت بکر باقی مانده اند. هر یک از این جزایر استوایی، بهشتی زیبا با آب و هوایی مطلوب و جاذبه هایی خاص شامل سواحل شنی سفید با درختان نخل در حاشیه آن ها، جنگل های استوایی و بارانی سرسبز که با تپه های مرجانی احاطه شده اند، تالاب های پر از ماهی و بومی هایی که مشتاق اند تا فرهنگ غنی خود را به نمایش بگذارند، می باشند و گردشگران بسیاری را به خود جلب می نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

با دارا بودن بیش از 200 پارک دریایی که به صورت محلی اداره می شوند، تعداد فراوانی باغ های گیاه شناسی زیبا، جنگل های پربار گرمسیری، سواحلی جذاب و مملو از درختان نخل و چهره هایی خندان و شاد، فیجی مکانی است ایده آل برای سفر و تفریح. علاوه بر جاذبه های طبیعی، انواع فعالیت های تفریحی آبی شگفت انگیز نیز در فیجی وجود دارند که غواصی در آب های نیلگون اقیانوس و در کنار مرجان های در حال جنبش، مشاهده ی شنای دلفین ها و همچنین 5 گونه از 7 گونه لاک پشت های شناخته شده ی دنیا، از جمله ی آن ها هستند. چندین زمین گلف، مجموعه های اسپا، هتل های سطح بالا و جاذبه های فرهنگی خاص، به ویژگی های منحصربفرد فیجی می افزایند.

 

 

 

 

 

 

اگرچه سواحل سفید رنگ و زیبا یکی از اصلی ترین دلایل برای سفر به فیجی هستند، اما علاوه بر این سواحل و تفریحات آبی موجود در آن ها، در سرتاسر این جزایر مسیرهای پیاده روی شگفت انگیز، فرصت تماشای پرندگان زیبا، استخرهای طبیعی و آبشارهایی در کنار مسیرهای کوهنوردی و مهمتر از همه، تجربه ی کشف و شناخت فرهنگ سنتی فیجی از طریق بازدید از دهکده های محلی وجود دارند که لحظاتی به یادماندنی را برای گردشگران رقم می زنند. بیشتر سفرها به فیجی شامل شرکت در مراسم "لووُو" است - جشن سنتی که در آن با غذاهای سنتی که در تنورهای مخصوص طبخ شده اند از مهمانان پذیرایی می شود و همچنین شرکت در مراسم "کاوا" که در آن از مهمانان دعوت می شود تا نوشیدنی ملی فیجی را امتحان کنند و با سبک زندگی مردمان آن آشنا شوند.

 

 

 

 

 

 

 

فیجی با دارا بودن طیف وسیعی از مجموعه هتل ها، از جمله اقامتگاه های لوکس در جزیره های خصوصی، فرصت مناسبی را برای سپری نمودن تعطیلات لاکچری برای مسافران فراهم می کند. از آن جا که جزایر فیجی توسط آب های شفاف و نیلگون اقیانوس آرام احاطه شده اند و دارای آب و هوایی استوایی هستند، جای تعجب نیست که این جزایر از فعالیت های تفریحی و آبی گوناگون و همچنین شگفتی های طبیعی فراوان برخوردار باشند. این ویژگی های منحصر به فرد، علاوه بر زیبایی خارق العاده و آب و هوای گرمسیری، این کشور را به یکی از مناطق توریستی محبوب که هر ساله گردشگران فراوانی را به خود جلب می نماید، تبدیل کرده اند.

 

 

 

 

 

 


 

منابع:

www.myfiji.com

www.fiji.travel

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.