وبلاگ / طرح و هنر / آثار هنری آنتونی جیمز

آثار هنری آنتونی جیمز

آنتونی جیمز هنرمندی انگلیسی-آمریکایی مستقر در لس آنجلس می باشد. او به اجرا و ساخت مجسمه ها و چیدمان های هنری (اینستالیشن) بی نظیر شهرت دارد. سبک کاری او مرتبط با سبک مینیمالیسم، مادی گرایانه، فرآیند محور، کیمیاگری، زبان، مکانیزاسیون (ماشینی کردن) و تجربه و آزمایش با نور و فضا است. در سال 2017، مایکل اسلنسکی در ارتباط با آثار جیمز با او مصاحبه نمود و چنین نوشت: "اگرچه او می گوید بسیاری از آثار هنری او درباره دغدغه های درونی، مرگ و تولد دوباره و یک نیروی معنوی ویژه ای است اما به این مورد نیز اشاره می کند که بسیاری از آثار هنری او در پی اصلاح یک اشتباه خلق می شود و یا خودِ اشتباه هستند. جیمز می گوید ذهنش پذیرای رخدادهایی است که برایش رقم میخورد و احساس می کند بعضی چیزهای مشخص دارای اهمیت ویژه ای هستند. 

 

 

آنتونی جیمز همراه با لوری فرستنبرگ، بنیانگذار گالری There-there است. این گالری به عنوان  یک شرکت تولیدی جدید، به برپایی نمایشگاه ها، تولید فیلم ها و چاپ هایی می پردازد تا همکاری خود با هنرمندان محلی و بین المللی را تداوم بخشد و آن را گسترش دهد. گالری There-there در سال 2017 در منطقه هالیوود افتتاح گردید. آثار هنری جیمز آنتونی در گالری ها، موزه ها و نمایشگاه های هنری بین المللی به نمایش در آمده است. کتاب او با عنوان Morphic Fields در سال 2014 منتشر گردید.

 

پروژه های مشهور:

سردر/ بیست ضلعی (Portals/Icosahedrons)، 2011- زمان معاصر

"سردر/ بیست ضلعی" نام اثری است که متشکل از تیتانیوم، چراغ های LED و آینه های شفاف می باشد. راشل باوم، مورخ هنر، درباره این نمایش هنری اینگونه نوشت: "اثر هنری آنتونی جیمز ایده ای جهان شمول و متعالی دارد تا آن چیزی را نشان دهد که غیرممکن است به نمایش درآید.

 

 

 

 

 

 

 


مجموعه توس (Birch Series)، 2005

مجموعه توس متشکل از جعبه های نورانی عمودی در چندین سایز مختلف است که تنه های جوان درختان توس در داخل آن ها قرار گرفته اند. این اثر دارای وجه های آینه ای می باشد که تصوری از جنگل بی پایان درختان توس را به وجود می آورد. درخت توس نمادی از "تولد و تولد دوباره" است.  

 

 

 

 

 


کالوس تاناتوس (Kalos Thanatos)، 2008

جیمز در سال 2008 با اثر هنری خود به نام کالوس تاناتوس (در زبان یونانی به معنای "مرگ زیبا") شهرت جهانی یافت. در این اثر، او خودروی Ferrari F335 Spyder خود را در جنگل درختان توس آتش زد و سپس آن را در یک جعبه شیشه ای آینه کاری شده همراه با تنه درختان توس به نمایش گذاشت. 

 

 


منابع:

www.anthonyjamesstudio.com

www.en.wikipedia.org

www.thehouseoffineart.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.