وبلاگ / سفرهای لاکچری / هتل هفت-ستاره آتلانتیس سانیا، چین

هتل هفت-ستاره آتلانتیس سانیا، چین

"آتلانتیس سانیا" اولین هتل هفت ستاره کشور چین است که در جزیره هاینان واقع شده است. از این جزیره به عنوان "هاوایی کشور چین" یاد می شود. این مجتمع اقامتی با 540,000 مترمربع مساحت، به ساحلِ "های تانگ" و دریای چین جنوبی مشرف است و برج 52 طبقه ای آن در مرکزیت مجموعه قرار گرفته است. آتلانتیس سانیا یک مجتمع اقامتی-تفریحی چند منظوره است که مجموعه ای از هتل ها، رستوران ها، مرکز خرید، پارک آبی و آکواریوم ها را در خود جای داده است. 

 

 

 

 

 

این مجتمع دارای 1160 اتاق به علاوه 154 سوییت می باشد که پنج مورد از سوییت های آن در زیر آب و بسیار مجلل هستند. متراژ اتاق ها از 48 مترمربع آغاز می شود و بزرگترین آن به 101 مترمربع می رسد اما متراژ سوییت ها از 101 مترمربع تا متراژهای بالاتر می باشد. این مجتمع در مجموع 21 رستوران، بار و سالن غذاخوری دارد که انواع غذاها اعم از غذاهای گران قیمت تا غذاهای معمولی در آن ها سرو می شوند. رستوران و بار اوشیانو از جمله رستوران های مجتمع است که در زیر آب قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آتلانتیس همچنین دارای بخش های مختلفی برای تفریحات خانوادگی از جمله پارک آبی Aquaventure همراه با سرسره های آبی، زمین بازی آبی و چندین استخر است. فضایی به نام Club Rush در هتل تعبیه شده که در طی روز با فعالیت های گوناگون کودکان را سرگرم می نماید تا بزرگسالان بتوانند از سایر امکانات رفاهی مجموعه از جمله سالن اسپا آهاوا، کلاس های متنوع و جلسات تمرینی خصوصی موجود در مرکز تناسب اندام بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

مجتمع آتلانتیس سانیا برنده جوایز بسیاری از جمله: جایزه China's Leading Hotel Suite در سال 2019، جایزه Asia's Leading Design Hotel در سال 2019، جایزه World's Leading MICE Resort در سال 2018 و... شده است.

 

 

 


منابع:

www.atlantis.com

www.forbes.com

www.hok.com

www.booking.com

www.toptenteh.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.