وبلاگ / طرح های معماری / برج سیِل؛ بلندترین هتل جهان

برج سیِل؛ بلندترین هتل جهان

"هتل برج سیِل" توسط دفتر معماری Norr طراحی و توسط شرکت The First Group توسعه یافته است. این برج با 360 متر ارتفاع، بلندترین هتل در جهان خواهد بود و ساخت آن از فروردین ماه سال 1398 آغاز شده است. ساختمان هتل به شکل یک مجسمه شیشه ای و برگرفته از مفهوم زندگی عمودی است و بدین ترتیب بر میزان عمودی بودن خودِ برج تاکید دارد. جهت گیری برج به نحوی است که بیشترین میزان چشم انداز را به مرکز شهر دبی و برج خلیفه، خلیج دبی و به سمت پالم جمیرا و خلیج فارس داشته باشد. برج سیِل یک هتل لاکچری با بامی دارای استخر، یک رستوران و یک سکوی دید می باشد. 

 

 

 

 

 

این هتل دارای امکاناتی از جمله 1042 اتاق و سوییت، سالن اسپا و ماساژ، امکانات و فضاهای تجاری و چندین رستوران (که برنده جوایزی نیز هستند) خواهد بود که در یک ساختمان 82 طبقه قرار می گیرند. طراحی داخلی برج برگرفته از فلسفه ای ژاپنی به نام "وابی-سابی" است که ریشه در ارزش نهادن بر زیبایی طبیعی اجسام با تمام نقص ها و ناپایداری آن ها دارد. 

 

 

 

 

 

 

 

هتل برج سیِل تاکنون برنده جوایز بسیاری از جمله: جایزه Best International Hotel Architecture (بهترین طراحی بین المللی هتل)، جایزه Best Hotel Architecture Arabia (بهترین طراحی هتل عربستان)، جایزه Best High-rise Architecture Arabia (بهترین طراحی ساختمان بلند مرتبه عربستان) در مسابقه بین المللی International Property Awards در سال 2019 شده است. انتظار می رود ساخت این برج تا سال 2023 پایان یابد. 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.thefirstgroup.com

www.khaleejtimes.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.