وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / لامبورگینی هوراکان ایوو: یک هوراکان معمولی نیست!

لامبورگینی هوراکان ایوو: یک هوراکان معمولی نیست!

خودروی هوراکان ایوو مدل تکامل یافته و پیشرفته تر هوراکان می باشد که شرکت لامبورگینی در سال 2014 به بازار معرفی کرد (این مدل جایگزین مدل گالادرو می باشد). هوراکان ایوو پایین ترین قیمت را میان سوپراسپرت های لامبورگینی دارد و همچنین این مدل کاربردی ترین خودروی لامبورگینی برای استفاده ی روزمره است.
هوراکان ایوو در قسمت موتور و بعضی از تکنولوژی های استفاده شده با مدل پرفرمانته اشتراکات زیادی دارد. این مدل به روزشده دارای طراحی خشن تری نسبت به مدل قبل می باشد. در سپر جلو اقداماتی انجام داده شده تا هم نسبت به مدل اولیه آیرودینامیک تر و هم با قسمت عقب خورو که الهام گرفته از مدل پرفورمانته است، همخوانی داشته باشد. این همخوانی شامل دیفیوزر عقب، سیستم اگزوز و رادیاتورهای یکسان می باشد. اسپویلر ducktail جدیدی برای این خودرو در نظر گرفته شده که 5 برابر نیروی رو به پایین بیشتری نسب به مدل اولیه تولید می کند. این مدل از واحد پردازش مرکزی جدیدی بهره می برد که تنظیمات و عملکردهای مختلف خودرو را کنترل می کند. سیستم مرکزی بر روی نمایشگر تعبیه شده و از آن جا قابل کنترل می باشد. شرکت لامبورگینی نام این سیستم را Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) گذاشته است.

 

 

موتور این خودرو با مدل پرفورمانته یکی می باشد و توانایی تولید 630 اسب بخار و 601 نیوتن متر گشتاور را دارد. سیستم اگزوز این خودرو بهبود یافته شده است و ورودی هایی از جنس تیتانیوم دارد که به خودرو اجازه می دهد تا در مدت زمان 2.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر و در مدت 9 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد همچنین حداکثر سرعت این خودرو 325 کیلومتر بر ساعت نیز می باشد. قیمت پایه ی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020، 261هزار دلار می باشد. 

 


منابع:

Lamborghini.com

Topgear.com

Autocar.co.uk

Caranddriver.com

Motor1.com

Wikipedia.org

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.