وبلاگ / طرح های معماری / موزه آینده، دبی

موزه آینده، دبی

"موزه آینده" برای یک موقعیت ویژه در تقاطع خیابان مرکزی منطقه اقتصادی دبی، در کنار برج های امارات، طراحی شده است. این موزه مکانی مناسب برای پرورش ایده ها و طرح های واقعی، محرکی برای نوآوری و مقصدی جهانی برای مخترعین و کارآفرینان خواهد بود. ایده اولیه طراحی "موزه آینده"، ایجاد فرمی بود که نمایشگر دیدِ مخاطبین از آینده باشد. بخش توپُر بنا همراه با طبقات نمایشگاهی آن، نمایانگر درک ما از آینده با دانش امروزیمان و برای 5 تا 10 سال آینده است. در تضاد با این بخش، قسمت توخالی بنا نمایانگر آن چیزیست که ما هنوز نمی دانیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

موزه آینده از سه بخش اصلی تشکیل شده است: تپه سبز، ساختمان و قسمت تو خالی. تپه سبز نمایانگر زمین با ویژگی هایی همچون استواری، ماندگاری و ریشه داشتن در مکان، زمان و تاریخ است. ساختمان درخشان و آینده نگر در بالای تپه، نمایانگر بشر همراه با تمامی قدرت، ذوق هنری و تواناییش برای خلق و ایجاد بنایی در هارمونی با محیط پیرامونش می باشد. در آخر، فضای تو خالیِ بیضوی شکل در دل ساختارِ بالایی نمایانگر ابتکار و نوآوری است. این امر در درجه اول با ایجاد فضایی خالی انجام شده است که نمایشگر آینده نانوشته ای می باشد که بشریت و جهان می توانند به صورت نمادین بدان بنگرند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

این ساختمان 78 متری با 17000 مترمربع مساحت، دارای 6 نمایشگاه و یک طبقه اداری در بالای تریبون سه طبقه ای، سالن اجتماعات، خرده فروشی، پارکینگ و خدمات می باشد. طبق برنامه ریزی انجام شده، قرار بر این است که هر شش ماه تمامی محتویات موزه را تغییر دهند تا اطمینان حاصل شود که همواره نگاهی به 10 سال آینده دارند. موزه آینده در حال ساخت است و طبق برنامه در سال 2020 افتتاح می گردد.

 

 


منابع:

www.killadesign.com

www.commercialinteriordesign.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.