وبلاگ / طرح و هنر / مجسمه های شفاف، اثر ادوآردو تریسولدی

مجسمه های شفاف، اثر ادوآردو تریسولدی

"اِدوآردو تریسولدی" در سال 1987 میلادی (1366 شمسی) متولد شد. او بزرگ شده ی میلان است؛ شهری که در سن 9 سالگی زبان ها و فنون های مختلفی را نزد ماریو اِسترافورینی نقاش در آن تجربه نمود. در سال 2009 (1387 شمسی) او به شهر رُم نقل مکان کرده و کار خود را در زمینه های خلاقانه مختلفی آغاز نمود. سینما، موزیک، سناریوگرافی و مجسمه سازی سبب تحول نگرش هنری او و سکویی برای آزمایشات بعدی ادوآردو شدند. به گفته او: "در گذشته، زمانی که کار سناریوگرافی را انجام می دادم، از شبکه های توری سیمی برای ساختن ساختار های طراحی استفاده می کردم. فکر و خیال من در مورد بُعد شاعرانه این شبکه های سیمی به شکل بسیار صمیمی و تخیلی آغاز شد و ذره ذره به پژوهشی هنری در قالب یک کار حرفه ای کاملا مستقل تبدیل شد."  

ادوآردو تریسولدی با مصالح صنعتی و شفافیت شبکه های سیمی بازی می کند تا از بُعد زمان و مکان فراتر رفته و روایتگر گفتگویی میان هنر و جهان باشد. سازه های ملکوتی او (که ترکیبی از معماری، کار هنری و تجسم و خیال است) بازدیدکنندگان را به محیطی شبیه به رویا می برد که می خواهد به جای آنکه تنها به چشم دیده شود، بار دیگر در ذهن مخاطبان تجسم و ساخته شود.  

 

 

او از سال 2013 (1391 شمسی) به اجرای "هنرهای مداخله عمومی" و تحقیقات متمرکز بر روی مفهوم "روح مکان" و مطالعه در مورد اِلِمان های منظره پرداخت. آثار او در فضاهای عمومی، زمینه های مرتبط با باستان شناسی، هنر مدرن، جشنواره های موسیقی و نمایش های گروهی به نمایش درآمده اند. 

در سال 2017 در مجله فوربز از او به عنوان "30 نفر از تاثیرگذارترین هنرمندان اروپایی زیر 30 سال" نام برده شد. ادوآردو تریسولدی تاکنون برنده جوایز بسیاری شده است از جمله: مدال طلا در Italian Architecture سال 2018، جایزه Argos Hippium Award سال 2017، جایزه Riccardo Francovich Archaeological Prize و Re Manfredi Special Culture Prize در سال 2016 و... .

 

آثار هنری منتخب:

 

  • "ARCHETIPO"، اینستالیشن موقتی، امارات متحده عربی 2017
     

 

 

 


 

  • "LIMES"، اینستالیشن موقتی، اسپانیا 2018
     

 

 

 


 

  • "BASILICA DI SIPONTO"، اینستالیشن دائمی، ایتالیا 2016
     

 

 

 


 

  • "PENSIERI"، اینستالیشن موقتی، ایتالیا 2014
    ​​​​​

 

 


 

  • "ETHEREA"، اینستالیشن موقتی، ایالات متحده آمریکا 2018
     

 

 

 


 

  • "PUEBLO"(دهکده سرخپوستان)، اینستالیشن دائمی، ایتالیا 2015
     

 

 


 

  • "AURA"، اینستالیشن موقتی، فرانسه 2017
     

 

 


 

  • "LOOKING FOR" (در جست و جو)، اینستالیشن موقتی، دانمارک 2015

 

 

​​​​​


 

منابع:

www.edoardotresoldi.com

www.yatzer.com

www.designboom.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.