وبلاگ / سفرهای لاکچری / خلیج هالونگ، واقع در ویتنام

خلیج هالونگ، واقع در ویتنام

هالونگ یک خلیج شگفت انگیز، طبیعی و زیبا است که در شمال ویتنام، نزدیک مرز چین واقع می باشد. نام هالونگ به معنی "اژدهای درحال هبوط" است. 1600 جزیره سنگ آهکی در این خلیج واقع شده است. تحقیقات تاریخی نشان از حضور انسان های ماقبل تاریخ از ده ها هزار سال پیش در این منطقه دارد. آب و هوای این خلیج، گرمسیری و مرطوب است و دارای دو فصل تابستان گرم و مرطوب و نیز زمستان خشک و سرد می باشد. اقامتی شگفت انگیز در یک سرزمین جدید باعث می شود سفری به یاد ماندنی داشته باشیم. خلیج هالونگ یکی از این خاطرات به یاد ماندنی خواهد بود. از امکانات تفریحی قابل توجه هالونگ می توان به کشتی های کروز، کروزهای لاکچری امپرور، هتل های مجلل و ... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین سرگرمی های موجود در این خلیج عبارتند از: سفر دریایی، بازدید از جزیره Cat Ba ، غواصی، قایقرانی، پارک هیجان انگیز خورشید جهانی هالونگ، کاوش در غارها، پیاده روی در محوطه Cai Bau Pagoda ، بازدید از دهکده شناور Vung Vieng ، بازدید از جزیره Tuan Chau و ... که بسیار جذاب و خاطره انگیز می باشند.

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.thecrazytourist.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.