وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / هفت مورد از زیباترین سواحل مخفی جهان

هفت مورد از زیباترین سواحل مخفی جهان

سواحل مخفی شگفت انگیزی در دنیا وجود دارند که محافظت شده می باشند و دسترسی به آنها از جاده به راحتی امکان پذیر نیست و به همین دلایل هرگز شلوغ نمی شوند. در اینجا به هفت مورد از زیباترین سواحل مخفی جهان اشاره می شود.

 

جزایر ماریتا، واقع در مکزیک

جزاير ماريتا يکي از مهمترین مکان ها براي تماشاي پرندگان دريايي در مکزيک مي باشد. اين پناهگاه حيات وحش يک منطقه طبيعي محافظت شده است و ويژگي هاي آن باعث مي شود به مکاني بي نظير و فوق العاده برای دیدن تبدیل شود. ساحل ماريتا توسط غارها و صخره های وسیع احاطه شده است. ساحل مخفی یک واحه خصوصی از آبهای کریستالی آبی و ماسه های سفید است که درون یک جزیره سرسبز و گرمسیری قرار گرفته است که تنها هنگام جزر در دسترس می باشد.

 

 



غارهای بناگیل، واقع در پرتغال

بناگیل یک غار بزرگ گنبدی شکل است که دارای سقفی باز و مرتفع می باشد. با وجود کوچک بودن ورودی غار، پس از ورود به آن شاهد وسعتی فراتر از انتظار خواهیم بود و تابش نور خورشید از دهانه های سقف صخره ای و گنبدی شکل این غار بر ماسه های طلایی و آب شفاف، جلوه ای جادویی و زیبا ایجاد می نماید.
 

 

 

 


 

ساحل گلپیوری، واقع در آستوریاس، اسپانیا

ساحل گلپیوری یک گودال پر شده از آب با یک ساحل داخلی و مخفی است که در آستوریاس، شمال اسپانیا واقع می باشد. طول آن تقریباً 40 متر بوده و بخاطر تونل هایی که توسط آب شور دریای کانتابریان حفر شده اند، وابسته به جزر و مد می باشد. این تونل ها موجب بوجود آمدن موج های کوچکی از آب های کریستالی خلیج بیسکای می شوند. کلمه "گلپیوری" به معنی "چرخه آب" می باشد.

 

 

 


 

ساحل ناواجیو، واقع در زاکینتوس، یونان

هنگامیکه ساحل ناواجیو از حاشیه صخره ای که آن را احاطه کرده است مشاهده می شود، حقیقتا زیباترین ساحل جهان بشمار می رود. زیبایی ناواجیو قدرت طبیعت را در بهترین حالت خود نشان می دهد. سنگهای بزرگ در حال فرسایش، ماسه سفید را طی هزاران سال انباشته کردند (که در واقع این ماسه، نوعی سنگ خورد شده است و نه ماسه معمولی). این مکان برای مدت طولانی گوهری پنهان در دریای مدیترانه بود. این جزیره جدا افتاده، یک کشتی از کار افتاده به نام Panagiotis را در خود جای داده است.

 

 

 


 

ساحل فیوروره، واقع در ایتالیا

ساحل فیوروره، در منطقه کامپانیا ایتالیا واقع می باشد. در این مکان یک آبدره غول پیکر، ساحلی مخفی را به وجود آورده است. این دره تنگ مستقیماً وارد صخره می شود و نواری باریک از دریا را به یک ساحل شنی دلپذیر متصل می کند. شهر در داخل این شکاف پنهان شده است. به همین دلیل گاهی اوقات فیوروره را با عنوان "شهری که وجود ندارد" می نامند.

 

 



ساحل کاپررا، واقع در ساردینیا، ایتالیا

کاپررا یک جزیره کوچک و زیبا است که در امتداد مجمع الجزایر مادالنا و در امتداد ساحل ساردینیا در ایتالیا واقع شده است. به دلیل وجود انواع گونه های کمیاب، این جزیره به عنوان یک گنجینه طبیعی اعلام شده است. کاپررا بیشتر به خاطر سنگهای گرانیتی صورتی رنگ خود که زیبایی خاصی به سواحل می بخشند، مشهور است. این ساحل بین صخره ها و پوشش گیاهی وحشی پنهان شده است و رسیدن به این مکان خاص کار آسانی نیست.

 

 



سیتان لیمانیا، واقع در یونان

ساحل سیتان لیمانیا در شمال شرقی آکروتیری، یونان واقع می باشد. کانال های آب دریا در سواحل آکروتیری، خلیج های کوچکی را به وجود می آورند که ساحل سیتان لیمانیا در یکی از این خلیج ها قرار گرفته است و یک ساحل مخفی زیبا در خلیجی محصور است که برای شنا وغواصی مکانی بسیارعالی می باشد. شایان ذکر است که مسیر منتهی به ساحل، ناهموار و تا حدودی سخت می باشد.

 

 


منابع:

www.housebeautiful.com

www.travelchannel.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.