وبلاگ / طرح های معماری / برج پریمیر، استرالیا

برج پریمیر، استرالیا

"برج پریمیِر" برجی 226 متری است که توسط Elenberg Fraser برای شهر ملبورن طراحی شده است. بخش مواج این برج که برگرفته از موزیک ویدیو بیانسه به نام “Ghost” می باشد، ساختمانی عمودی با 68 طبقه است که 660 واحد آپارتمان، یک هتل با 160 اتاق و یک فضای خرده فروشی را در بر می گیرد. در ابتدا ارتفاع این برج 300 متر بود که به دلیل نگرانی از سایه افکنی بر روی پارک بَتمن، ارتفاع آن به 226 متر کاهش یافت. 

 

 

 

 

 

این نقوش برجسته و دقیق نه تنها به لحاظ زیبایی شناختی نفس گیر و جذاب هستند، بلکه به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین چشم انداز را داشته باشند و اثرات باد و نوسان را به حداقل برسانند. واحدهای آپارتمانی این برج کاملا کاربردی بوده و طراحی آن ها منطبق با فضا و همسو با انحنای برج است به گونه ای که گوشه به گوشه هر یک از واحد های مسکونی سرشار از نور می باشد و از طریق پنجره های بلندِ از کف تا سقف، نور طبیعی و گرما به هریک از فضاهای نشیمن وارد می گردد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

برج پریمیر شامل برخی از مجلل ترین امکانات مسکونی از جمله: یک استخر 25 متری سرپوشیده و سالن اسپا، سونا و اتاق های بخار، سالن های ورزشی کاملا مجهز، واحدهای مسکونی با سالن های بزرگ و سوییت های شخصی، بار و سالن های غذاخوری شخصی، سالن سرپوشیده باغ و تراس های سبز در فضای باز همراه با امکانات باربیکیو می باشد. همچنین ساکنین طبقات 48 به بالا، از امتیاز دسترسی اختصاصی به "Premier Club" و آپارتمان ها برخوردار هستند. سبک زندگی در این سطح یک امتیاز است که انحصاری بوده و در دسترس همگان نیست. کارت Premier Club به شما این امکان را می دهد تا به فضاهای تفریحی و امکانات لاکچری طبقه 76 ام این برج دسترسی داشته باشید. 

 

 

 

 

 

 

 

"برج پریمیر" پس از اتمام ساخت در سال 2020، در شمارِ "10 ساختمان بلند جهان" قرار می گیرد.


 

منابع:

www.elenbergfraser.com

www.urban.com.au

www.a-d.com.au

www.arch2o.com

www.arcamlak.com

 

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.