وبلاگ / طرح های معماری / شیبویا اِسکای، ژاپن

شیبویا اِسکای، ژاپن

"شیبویا اِسکرامبل اسکویر" با ارتفاعی در حدود 230 متر، بلندترین ساختمان در شیبویا (یکی از محبوب ترین شهرک های توریستی توکیو) می باشد. این ساختمان با داشتن 47 طبقه روی زمین و 7 طبقه در زیر زمین، شامل فضاهایی از جمله دفاتر اداری، امکانات تجاری، بیش از 200 فروشگاه پیشرفته و رستوران های محبوب است. مرتفع ترین ساختمان توکیو همچنین دارای عرشه مشاهده ای در فضای باز به نام Shibuya Sky (شیبویا اِسکای) است که در بام آن (طبقه 46) قرار دارد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"شیبویا اسکای" یکی از بهترین مکان های بازدید در برج Shibuya Scramble Square است و به عنوان مرسوم ترین مکان توکیو در سال 2020 – 2019 شناخته می شود. شیبویا اسکای مشرف به چشم انداز پانورامای 360 درجه است که نه تنها منظره ای از شیبویا بلکه منظره ای از تمام شهر توکیو دارد. شیبویا اسکای از سه بخش تشکیل شده است: SKY GATE (اسکای گِیت)؛ فضای انتقال از طبقه 14 تا طبقه 45، SKY STAGE (اسکای استیج)؛ فضای مشاهده در فضای باز و SKY GALLERY (اسکای گالری)؛ دالان مشاهده در فضای داخلی در طبقه 46. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مناظر زیادی از شیبویا اسکای هستند که شما باید از آن ها عکس برداری کنید! به خصوص، یکی از لبه های بام محبوب ترین نقطه در Sky Stage برای عکس برداری است. زمینی با چمن مصنوعی و کاناپه هایی برای تماشای آرامش بخش مناظر نفس گیر فراهم شده است. همچنین می توانید در حین استراحت بر روی بانوج ها به آسمان بالای سرتان نگاه کنید. بعد از غروب خورشید، شاهد یک نمایش نوری به نام Crossing Light خواهید بود که 18 پرتو نور، آسمان شهر را همراه با موسیقی عاشقانه چراغانی می کنند.   

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.jw-webmagazine.com

www.japantravel.navitime.com

www.shibuya-scramble-square.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.