وبلاگ / سفرهای لاکچری / سواحل دوبرونیک، واقع در کرواسی

سواحل دوبرونیک، واقع در کرواسی

دوبرونیک شهری در جنوب کرواسی است که درساحل دریای آدریاتیک قرار دارد. این شهر یکی از برجسته ترین مناطق توریستی در دریای مدیترانه، یک بندر و مرکز شهر دوبرونیک - نرتوا است. در سال 1979، شهر دوبرونیک به لیست میراث جهانی یونسکو پیوست. ساحل دوبرونیک منطقه ای آرام به همراه باغ های زیتون و تاکستان ها، پوشش گیاهی ساحلی، لباس های محلی زیبا و رقص محلی "لیندو" می باشد. این منطقه ساحلی که روستاهای آن در آغوش پناهگاههای ساحلی و سواحل شنی واقع شده اند در قدیم خانه های تابستانی اشرافیان دوبرونیک بوده اند و امروزه نیز مکان های استراحت و تفریح برای بسیاری از گردشگران می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور پیاده روی ساحلی در جزایر دوبرونیک، زیبایی طبیعی روستاهای قدیمی منطقه کونول، جزایر الافیتی و پارک ملی جزیره ملجت را به ما نشان خواهد داد. گشت و گذار و پیاده روی در سواحل و جزایر دوبرونیک فرصتهای بی نظیری را برای دیدن مناظر خیره کننده، طبیعت مبهم، آبهای کریستالی، شهرهای قرون وسطایی و میراث فرهنگی فراهم می کند که این منطقه را به یکی از مقصدهای دیدنی جهان تبدیل می کند. دوستداران ورزش های آبی در دوبرونیک می توانند از تفریحات و فعالیت های ورزشی آبی فراوانی از جمله  اسکی روی آب، راندن قایقهای موزی شکل، رفتینگ در رودخانه سفید، غواصی، کاتاماران رانی، قایقرانی در دریا و رویدادهای ماهیگیری در سواحل و جزایر دوبرونیک لذت ببرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.en.wikipedia.org

www.earthtrekkers.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.