وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / باغ مورنینگ کام، کُره

باغ مورنینگ کام، کُره

باغ Garden of Morning Calm (به معنای باغ آرامش صبح) توسط پروفسور سانگ کیونگ هان (استاد افتخاری دپارتمان علوم باغبانی در دانشگاه Sahmyook) تاسیس شده و در اردیبهشت 1375 به عنوان باغ خصوصی افتتاح گردیده است. طراحی باغ متمرکز بر استفاده از خطوط منحنی، فضاها، توازن نامتقارن و زیبایی منحصر به فرد کشورِ کره می باشد به گونه ای که بیانگر ظرافت و افسانه های کلاسیک این کشور باشد. اسم باغ Garden of Morning Calm برگرفته از یک شعر هندی به نام Rabindranāth Tagore می باشد که در آن از کشور کره به نام "سرزمین آرامش صبح" نام برده شده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این باغ در زمینی به وسعت 300 هزار مترمربع دارای 5000 گونه گیاهان مختلف است که برخی از آن ها نادر و یا در خطر انقراض هستند و سالانه 600.000 گردشگر را به خود جذب می کند. این باغ به شکل شگفت انگیزی با کوه ها، درختان بلند و سرسبز، چمن های مرتب شده و گیاهان و گل های سازماندهی شده احاطه شده است. باغ دارای بیست قسمت است. برای نمونه، "باغ گیاهان" در حدود 1000 گونه گل از سراسر کُره را در خود جای داده است. محبوب ترین قسمت، "باغ Sukgeun" می باشد که به شکل شبه جزیره ای از کشور کُره است و نماد تمایل برای اتحاد دوباره می باشد. 

 

 

 

 

 

 

 

باغ Garden of the Morning Calm (مورنینگ کام) مکان گردشگری محبوبی در سئول است که محبوبیت آن تنها به داشتن کلکسیون متعددی از گیاهان بومی (بدون حیوانات بومی) نیست. این باغ همچنین به عنوان لوکیشن فیلمبرداری برای تعدادی از محبوب ترین سریال های درام و نمایش های متنوع شناخته شده است. جشنواره های مختلفی در این باغ برگزار می شود؛ به خصوص جشنواره نور در زمستان. این جشنواره که هر سال از ماه دسامبر (آذر ماه) آغاز می شود و تا ماه مارس (اسفند ماه) سال بعد ادامه می یابد، باغی پر از نور را به نمایش می گذارد که در طول شب طبیعت و چراغ ها به خوبی با یکدیگر هارمونی داشته و مضامین متنوعی مانند عشق، حیوانات و گیاهان را به نمایش می گذارند.

 

 

 

 


منابع:

www.morningcalm.co.kr

www.en.wikipedia.org

www.chopsticksandcarryons.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.