وبلاگ / طرح های معماری / هتل فرشته پاسارگاد، تهران، ایران

هتل فرشته پاسارگاد، تهران، ایران

مجتمع چند منظوره هتل فرشته پاسارگاد، برجی است مشتمل بر 46 طبقه، که در زمینی به مساحت 4,500 مترمربع و با زیربنایی در حدود 106,000 مترمربع در الهیه، تهران در حال احداث می باشد. این مجموعه شامل 623 واحد پارکینگ، 47 واحد تجاری اختصاصی، 2000 مترمربع فضای اداری، 300 واحد شامل اتاق ها و سوئیت های هتل، و 40 واحد هتل آپارتمان می باشد.

این مجتمع علاوه بر آن دارای 10 واحد رستوران و کافی شاپ در طبقات مختلف و با تم های متفاوت، تالارهای مراسم و سالن اجتماعات با ظرفیت 1000 نفر و اتاق های مخصوص جلسات می باشد. مجموعه استخر، اسپا و سالن بدنسازی در دو طبقه و مشاعات و لابی های بسیار وسیع از دیگر ویژگی های این پروژه می باشد. تعداد 26 دستگاه آسانسور با سرعت ها و ظرفیت های مختلف و 6 دستگاه پله برقی، وظیفه حمل و نقل عمودی در این پروژه را بر عهده دارند.

یکی از مهمترین ویژگی های پروژه هتل فرشته پاسارگاد، طراحی مفهومی صورت گرفته توسط شرکت زاها حدید برای این ساختمان است.

به گفته زاها حدید "این ساختمان مانند یک پروانه که زیبایی خود را با باز کردن بال هایش به نمایش می گذارد از درون به بیرون  گسترش می یابد و نمایی 360 درجه را پوشش می دهد؛ اشکال ارگانیک مانند شاخه های درخت و یخ منبع الهامی برای طراحی ستون ها بوده اند."

این پروژه در سال 1391 شروع به کار نموده و تخمین زده می شود در سال 1400 پایان پذیرد.

 

 


ماخذ:

www.Hotelfereshtehpasargad.com

www.arcrealestate.ir

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.