وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / موستانگ مک ای 2021: SUV تمام الکتریکی

موستانگ مک ای 2021: SUV تمام الکتریکی

فورد موستانگ از سری مدل ماشین های آمریکایی است که توسط کارخانه فورد تولید می شود. موستانگ مک ای خودروی اس یو وی، پنج درب و الکتریکی می باشد که از آن در آبان 1398 رونمایی شد و در آینده ای  نزدیک وارد بازار می شود. مک ای با پیشرانه ای الکتریکی با الهام از خودروی پونی (خودروای اسپرت از مدلهای موستانگ که با پیشرانه‌ای قوی توسط کارخانه فورد تولید شده)، تلفیقی از آینده و گذشته را رقم زده است. باتری های موستانگ مک ای زیر کف این خودرو تعبیه شده اند که این امر موجب جادار شدن قسمت سرنشینان و همچنین قسمت بار شده است. این خودرو دارای آپشن های فراوانی از جمله قابلیت شخصی سازی روشنایی محیط داخل، گرم کن صندلی و فرمان، شارژر بی سیم، سانروف پانارومیک و... می باشد.

 

 

برای موستانگ مک ای دو نوع باتری پک همراه با سه توان خروجی متفاوت در نظر گرفته شده است. مدل پایه دیفرانسیل عقب مک ای دارای دو باتری با ظرفیت 75.7 کیلو وات که توان 255 اسب بخار و یا با باتری 98.8 کیلو وات ساعتی که 282 اسب بخار قدرت تولید می کند، عرضه می شود. هر دو پک باتری به خودرو توانایی شتاب گیری در کمتر از 7 ثانیه و با هر بار شارژ قابلیت طی مسافت 368 تا 480 کیلومتر را می دهد. اسپرت ترین مدل این خودرو، مدل GT بوده که 459 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور دارد و طبق گفته ی شرکت فورد می تواند 0 تا 100 کیلومتر را در کمتر از 4 ثانیه طی کند.

 


منابع:

Ford.com

Wikipedia.org

Caranddriver.com

Motor1.com

Thedrive.com

Cnet.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.