وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / دریکو GTE: سوپرخودروی 4 درب برقی با قیمت 1.2 میلیون دلار

دریکو GTE: سوپرخودروی 4 درب برقی با قیمت 1.2 میلیون دلار

دریکو موتورز یک تولید کننده مستقر در دره سیلیکون آمریکا است که در سال 2020 با تولید تعداد محدودی خودروی سدان الکتریکی شروع به کار کرده است و دفتر مرکزی آن در سن خوزه، کالیفرنیا می باشد. خودروی Drako GTE توسط این شرکت تولید شده است. این خودرو یک سدان اسپرت چهار موتوره تمام الکتریکی به شمار می رود. Drako GTE اولین خوروی تولید شده توسط این شرکت بوده که تعداد محدودی از آن به خط تولید می رود. این خودرو اولین بار در مرداد 1398 به نمایش همگان درآمد. طراحی GTE به گونه ای است که به هنگام رانندگی احساسی لذت بخش به راننده می دهد. علاوه بر آن به مخاطب احساس قدرت، چابکی، استحکام و پایداری بر روی جاده را نیز منتقل می کند. طرح این خودرو ترکیبی است از بدنه ای به اصطلاح عضلانی و چهار نفره با ظرافت و حساسیت یک ماشین GT واقعی که روان بودن آن در خطوط و ظرافت سطوح پدیدار است.

 

 

پک باتری این خودرو از نوع 90 کیلو وات ساعت ظرفیت می باشد که از 10.000 سلول تشکیل شده است. این باتری دارای یک شارژر است که با زیرساختهای وسیله نقلیه الکتریکی سازگار می باشد. طبق گفته شرکت دریکو موتورز باتری های خودروی GTE می تواند با هر بار شارژ توانایی پیمایش مسافتی حدود 400 کیلومتر را به این خودرو بدهند. خودروی Drako GTE تجربه رانندگی مدرن را به سطحی کاملاً جدید ارتقاع داده است. با معماری کاملاً الکتریکی چهار موتوره GTE توانسته قدرت 1200 اسب بخار و 8.800 نیوتون متر گشتاور را تولید و به چرخ ها انتقال داده و به حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت برسد. هر یک از چرخ های GTE به موتوری مجزا متصل شده که توانایی پیچیدن بی نظیری را در هر سطحی به این خودرو می دهد. Drako GTE می تواند در مدت کمتر از 3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. شرکت سازنده قصد دارد تا پایان سال تعداد محدودی از این خودرو را (25 دستگاه) تولید کند و همچنین آنها قصد دارند این خودروی سوپراسپرت برقی را با قیمت 1.25 میلیون دلار برای فروش بگذارند.

 


منابع:

Drakomotors.com

Caranddriver.com

Electrek.co

Insidehook.com

Insideevs.com

Motorauthority.com

Automobilemag.com

Wikipedia.org

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.