وبلاگ / سفرهای لاکچری / 7 مورد از بهترین هتل های 7-ستاره جهان

7 مورد از بهترین هتل های 7-ستاره جهان

امتیازی تحت عنوان "هفت ستاره" به طور رسمی وجود ندارد. عبارت هفت ستاره توسط یک خبرنگار در مراسم افتتاحیه برج العرب دبی ایجاد شد که معتقد بود عنوان پنج ستاره در توصیف این برج استانداردهای کافی را نداشته و حق مطلب را ادا نمی کند.

حتی امتیاز پنج ستاره نیز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است زیرا هیچ استاندارد جهانی (بین المللی) برای رتبه بندی ستاره ها وجود ندارد. اما برداشت ما از هتل هایی که خود را به عنوان هفت ستاره (و تعداد بسیار کمی هم شش ستاره) در بازار معرفی می کنند، آن است که این هتل ها به معنای واقعی لوکس هستند و دارای چشمگیر ترین و پر زرق و برق ترین وسایل جانبی هستند که می توانید تصور کنید.

 

1. هتل کاخ امارات، ابوظبی، امارات متحده عربی

این هتل دارای ساحل اختصاصی است. از عناصر طلاپوش در دکوراسیون آن تا لوسترهای کریستالی سواروسکی، همه جای این کاخ لاکچری است. اگر قصد خرید طلا در بازار را دارید، می توانید از دستگاه فروش طلا در اینجا استفاده کنید. هتل کاخ امارات به عنوان یکی از گران ترین هتل های جهان برنده جایزه شده است البته با داشتن ساحل بکری به طول 1/3 کیلومتر، استخرهایی با مناظر زیبا و یک تفرجگاه ساحلی خصوصی مشرف به خلیج، ارزشش را دارد.
قیمت اتاق ها از شبی 350 دلار شروع می شود و گران ترین آن شبی 11000 دلار می باشد.

 

 

 

 

 



2. برج العرب، دبی

این هتل یکی از بلندترین هتل های جهان است. اساسا این هتل دلیلِ شروع استفاده از عبارت هفت ستاره می باشد. قرارگیری این هتل در یک جزیره ساخت دست بشر، اولین دلیل چشمگیر بودن این هتل است. این هتل 202 سوییت دارد و گران ترینِ آن ها سوییت دو تخت خوابی رویال است که شبی تقریبا 27000 دلار هزینه دارد. این سوییت دارای تخت با تکنولوژی پیشرفته خواب، آسانسور، اتاق سینما، کتابخانه، سرویس دهی پیش خدمت، شوفر رولز رویس و چشم اندازی از خلیج فارس می باشد. 

 

 

 

 

 



3. هتل پرزیدنت ویلسون، سوئیس

هتل پرزیدنت ویلسون دربردارنده بزرگترین و گران ترین سوئیت جهان است. این سوئیت که به نام Royal Penthouse Suite  (سوئیت پنت هاوس سلطنتی) شناخته می شود، در بالاترین طبقه هتل قرار دارد. میهمانانی که در این سوئیت چشمگیر اقامت دارند (با قیمت تقریبی شبی 80000 دلار) می توانند انتظار برخورداری از امکانات ویژه ای از جمله پیانو رویال، پنجره های ضد گلوله، میز بیلیارد، بزرگترین تلویزیون جهان، کتاب ها و آثار هنری باستانی، و همچنین منظره ای بی نظیر از دریاچه ژنو داشته باشند. این سوئیت 12 اتاق و یک سالن غذاخوری بزرگ دارد که حقیقتا برای برگزاری یک مهمانی ویژه مناسب است.

 

 

 

 

 



 4. اقامتگاه جزیره لاکالا، فیجی

جزیره خصوصی لاکالا که متعلق به Dietrich Mateschitz (بنیانگذار ردبول) است، بزرگترین جزیره خصوصی در نیم کره جنوبی می باشد. اقامتگاه جزیره لاکالا که در همین جزیره واقع شده، یکی از لوکس ترین اقامتگاه ها در اقیانوس آرام جنوبی است؛ جایی که می توانید جت خصوصی خود را داشته باشید و از تعطیلات ساحلی لوکس لذت ببرید. تفریحات این جزیره طیف متنوعی از کایاک سواری و گلف تا حتی بهره مندی از زیر دریایی را در بر می گیرد. 
این جزیره 25 ویلای خصوصی دارد که گران ترین آنها Delana Hilltop Estate با قیمت شبی 55000 دلار است. حتی هزینه ارزان ترین ویلای یک تخت خوابی آن هم شبی 4000 دلار می باشد.

 

 

 

 



5. تاون هاوس گالریا، میلان

هتل تاون هاوس گالریا در میلان، تنها هتل این لیست است که به طور رسمی عنوان هفت ستاره را دارد. مالک این هتل شرکتی را به منظور ایجاد رتبه بندی اروپایی استخدام کرد تا بدین وسیله بتوانند این عنوان را به طور رسمی دریافت کنند. این هتل که درون مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele II mall (که قدمت آن به سال 1877 میلادی بر می گردد) واقع شده، برای عاشقان خرید همچون "بهشت هفتم" می باشد! آسانسور اختصاصی هتل، شما را مستقیما به یک مرکز خرید (قدیمی ترین و بزرگترین بازار طاق دار ایتالیا) می برد. 
با داشتن تنها 20 سوئیت لاکچری در دسترس، آن ها همه چیز از جمله تخت، وعده های غذایی و موسیقی محیط را مطابق با خواست و تمایل هر مهمان، فراهم می کنند. قیمت اتاق ها از شبی 1000 دلار آغاز می شود.

 

 

 

 



6. کاخ تاج فَلَک نوما، هند

این کاخ که به عنوان تنها هتل هفت ستاره هند شناخته می شود، در سال 1884 میلادی توسط ثروتمندترین مرد جهان در آن زمان ساخته شده است. زمانی که شما اینجا اقامت دارید، با کالسکه اسب به این هتل می رسید و از داشتن پیش خدمت شخصی لذت می برید، واقعا این احساس را به شما می دهد که فردی از خانواده سلطنتی هستید. فضاهای همگانی نیز با داشتن پله های مرمر و روکش های دیواری از طلای 24 عیار، تماما لاکچری هستند. این بنا علاوه بر آن که هتل است، موزه ای از گذشته نیز می باشد. مهمانان می توانند از میراث ارزشمند به جای مانده از جمله صندلی مخصوص نظام (پادشاه سابق حیدرآباد که در گذشته اینجا سکونت داشته) بهره مند شوند. 
قیمت یک سوئیت تاریخی با چشم اندازی از شهر از شبی 530 دلار آغاز می گردد.

 

 

 

 

 



7. هتل سیگنیِل سئول، کره جنوبی

هتل سیگنیل سئول واقع در برج جهانی لوته، یکی از مرتفع ترین ساختمان های جهان و گران ترین هتل در کره جنوبی است. اگرچه این هتل به اندازه سایر هتل های این لیست گران قیمت نیست، هزینه یک شب اقامت در یکی از گران ترین اتاق های این هتل 340 دلار خواهد بود. در مدت اقامت در اینجا، مهمانان به بزرگترین بار شامپاین در آسیا و همچنین چشم انداز نفسگیری از شهر سئول دسترسی خواهند داشت. 

 

 

 

 

 


منابع:

www.tripstodiscover.com

www.skyscanner.com.au

www.makemytrip.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.